מדדים ומחקרים

סאבלימינל והצל הרימו את הידיים של המדינה

אחרי יותר מעשור, שני הראפרים הישראלים החלוצים חידשו את השותפות וכבשו את הפלייליסט של תחנות הרדיו בישראל עם השיר החדש שלהם
יאיר מור | 
סאבלימינל והצל מופע איחוד (צילום עומרי סילבר)
"Vatos Locos", או "ידיים באוויר", שיתוף הפעולה הראשון מזה יותר מעשור של קובי שמעוני ויואב אליאסי – כלומר סאבלימינל והצל – כבש בשבוע שעבר את תחנות הרדיו בישראל, וזינק למקום הראשון עם 157 השמעות, לפי חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
למקום השני נכנסו שלומי שבת ומשה פרץ בדואט החדש שלהם, "קרובים"; סטפן לגר ונטע ברזילי ירדו מהמקום הראשון לשלישי עם "מתמטיקה"; עדן חסון דורך במקום הרביעי עם "עד שתבואי עד אליי"; ואייל גולן יורד מהמקום השני לחמישי עם "ואת אינך".
עם זאת, בדירוג האמנים אף אחד לא מתקרב לעקוף את אייל גולן, שנהנה מקרוב ל-500 השמעות שבועיות ופער של כמעט 140 השמעות מעל שלומי שבת, שנמצא זה השבוע השני ברצף במקום השני; למקום השלישי מזנק משה פרץ; עומר אדם יורד מקום אחד לרביעי; ושרית חדד גם היא יורדת מקום אחד לחמישי.
"קיל ביל" של סיזה עולה למקום הראשון ברשימת השירים הלועזיים המושמעים ביותר; "Made You Look" של מייגן טריינור עולה מקום אחד לשני; גימס וסולקינג עולים מהמקום החמישי לשלישי עם "Après-vous Madame"; השיר החד של מיילי סיירוס, "Flowers", מתברג בשבוע הראשון שלו במקום הרביעי; ורימה וסלינה גומז צונחים מהמקום הראשון לחמישי עם "Calm Down".
האמנים הזרים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי נשארו הביטלס ודייויד גואטה; במקום השלישי דואה ליפה; במקום הרביעי סיר אלטון ג'ון; ובמקום החמישי קלווין האריס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה