תקשורת ומדיה

מלחמת עולם: עמית סגל נגד עורכת דה מרקר ולהיפך

מלחמת ציוצים עוקצנית וארוכה בטוויטר בין פרשן חדשות 12 עמית סגל עורכת דה מארקר, סיון קלינגבייל. סגל האשים שדה מארקר הפך למטה מאבק ברפורמה המשפטית, וקלינגבייל הגיבה: "לא מסוגל להתמודד עם המציאות"
מערכת ice |  3
עמית סגל נגד דה מרקר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מלחמת ציוצים עוקצנית בטוויטר התחוללה ביממה האחרונה בין הפרשן הפוליטי חדשות 12 עמית סגל, לבין עורכת דה מארקר, סיון קלינגבייל.
הקרב החל אמש כאשר בתגובה לכותרת בדה מארקר כי "החשש ממהפכה משפטית הפיל את הבורסה ומניות הבנקים צנחו", הגיב סגל בציוץ: "דה מארקר הוא לא עיתון בימים אלה, אלא מטה מאבק להפלת הרפורמה המשפטית וכאמצעי לכך - להפלת הכלכלה הישראלית. בזה הוא עובד, זה לא קשור לעיתונות".

עורכת העיתון סיון קלינגבייל לא התרגשה, המתינה לדיווח בחדשות 12 על הירידות במניות, ואז שיתפה בציוץ תגובה צילום מסך בו הכותרת ב-12 היא "מניות הבנקים צוללות". לצד התמונה כתבה קלינגבייל תוך שהיא מתייגת את סגל: "כאשר אינך מסוגל להתמודד עם המציאות - תקוף את מי שמדווח עליה".
בכך הקרב לא הסתיים, עמית סגל לא נשאר חייב והערב, בעקבות העלייה במניות, הגיב בציוץ עוקצני בתגובה לעורכת דה מארקר: "נמתין במתח איך תדווחי על הזינוק היום במדד מניות הבנקים, והאם גם הוא יקושר לרפורמה המשפטית".
 
סיון קליינגבייל הגיבה בנוסף בטוויטר גם לשאלה של הפעיל החברתי רועי שוורץ תיכון: "אתמול הבנקים ירדו ואמרתם שזה בגלל הרפורמה. היום הם עלו - למה לא כתבתם שזה אמון בה?".
"הסברנו אתמול כי מניות הבנקים נופלות בעקבות הדברים שאמרו מנהלי בנקים לראש הממשלה בשישי", השיבה קליינגבייל, "זה נדיר שמנכ"ל בנק מזהיר מתנודות בפיקדונות. השוק הגיב בהתאם. שים לב - ממשיכה ההיחלשות של השקל מול הדולר. השוק עדיין חושש".
סגל הגיב לתגובה ופנה לשואל: "אתה מתווכח עם תועמלנים. המציאות לא מעניינת אותם, אבל סחתיין על הניסיון".
קלינגבייל כעסה: "שים לב, עמית, סמי פרץ ואני נתנו תשובות מנומקות והסברנו. אתה באת ונתת טיעון לגופנו ולא לגופו של העניין. אז את מי מאיתנו המציאות לא מעניינת? מיהו התעמולן?"
וסגל הגיב: "ברצינות? ההסבר ברור: יש לכם עמדה מובהקת לגבי הרפורמה, גייסתם אליה את החשש להתרסקות הכלכלה בטווח הבינוני ארוך, ואז לא התאפקתם ורתמתם אליה בניגוד לכל כלל של ניתוח השוק ביום מסחר אחד. זו טעות מקצועית שנובעת מפוזיציה. ולגבי האישי, מציע שלא נתחיל כי אתם בגירעון מסוים מולי בנושא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמית סגל חי בסרט
    אבנר 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לצערי השתן ממש עלה לראשו של הבחור: 1. מדבר בחוסר כבוד למרואיינים שלו המבוגרים ממנו בשנים רבות, פשוט מביש, כישלון חינוכי 2. מתיימר להבין בנושאים שהוא פשוט לא מבין בהם 3. אומר לאחרים שהם מדברים מפוזיציה והוא בעצמו מדבר מהאמא של הפוזיציה סה"כ בן אדם מעניין אבל צריך להתחיל לדבר בצניעות מאד רבה לתת כבוד לאחרים ולהפסיק לדבר מתוך פוזיציה.
    סגור
  • 2.
    סגל אלוף. הסמולנית היא אפס (ל"ת)
    ניר 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    המלך עירום
    רפורמה? 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו הלבנה לשמה והולכת שולל של הציבור לקרוא לביטול מערכת המשפט לצורך ביטול משפט נתניהו רפורמה.
    סגור