תקשורת ומדיה

אברהם בלוך יוצא לדרך חדשה: זה התפקיד אותו קיבל

בלוך היה כתב המשפט הראשון של ערוץ 20 וערוץ 14. באוקטובר 2022 התפטר מתפקידו ככתב עכשיו 14 וזמן קצר אחר כך הודיע כי הוא חוזר לאתר סרוגים בתור הפרשן המשפטי וראש דסק המשפט של האתר. כעת הוא מצטרף לעיתון "מעריב"
מערכת ice |  1
אברהם בלוך (צילום ערוץ כנסת)
אברהם בלוך, פרשן משפטי וראש דסק משפט באתר "סרוגים", ששימש בעבר גם כפרשן המשפטי של ערוץ 14, מצטרף ל"מעריב", ככתב המשפט של העיתון. כך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: שמח לבשר לכם שאני מתחיל השבוע לעבוד ככתב המשפט של עיתון מעריב. יהי רצון שלא יארע דבר תקלה על ידי".
בלוך היה מפעילי מטה המאבק הירושלמי בחברת סיטיפס, ועבד במחלקת התחקירים של ערוץ כנסת. מדצמבר 2019 ועד אפריל 2021 שימש ככתב המשפט של אתר סרוגים, אז עבר לשמש ככתב המשפט של ערוץ 20, שבהמשך שינה את שמו לעכשיו 14. בלוך היה כתב המשפט הראשון של ערוץ 20 וערוץ 14. באוקטובר 2022 התפטר מתפקידו ככתב עכשיו 14 וזמן קצר אחר כך הודיע כי הוא חוזר לאתר סרוגים בתור הפרשן המשפטי וראש דסק המשפט של האתר.
 
החשיפות הבולטות של בלוך: באוקטובר 2021 חשף כי מנהל בתי המשפט, יגאל מרזל, ממשיך לנהל את הוועדה לבחירת שופטים למרות היותו מועמד לבית המשפט העליון. בהמשך, חשף כי ניהול הוועדה על ידי מרזל נעשה ללא חתימה על הסדר ניגוד עניינים. באותה שנה חשף כי הוועדה לבחירת שופטים סיכלה את מינוי ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת, ד"ר אביעד בקשי, לתפקיד שופט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשל מעורבותו בחקיקת חוק יסוד הלאום.
בנובמבר 2021 פרסם כי השופטת יסכה רוטנברג פעלה לכאורה בניגוד עניינים, וסרבה לפסול את עצמה מלשבת בתיק של לקוחות הקשורים למשרד עורכי דין בו בעלה שותף. בהמשך, חשף חשש לניגוד עניינים של המועמדת לבית המשפט העליון, השופטת רות רונן, שנתנה פסק דין במסגרת תיק בו אחד מעורכי הדין הוא שותף של "חבר אישי" שלה, אותו הכניסה לרשימת המניעויות שלה בשל ניגוד עניינים.
מתן וסרמן, ששימש עד כה ככתב המשפט בשלוש השנים האחרונות, קודם לכתב הכנסת במעריב ויחליף את אריק בנדר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מוכשר. בהצלחה רבה. שבוע טוב (ל"ת)
    עפר ע 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור