טלוויזיה

כתב ערוץ 14 חוזר הביתה: זו סגירת המעגל שהשלים

אחרי שעזב את 'סרוגים' לטובת ערוץ 20 שהפך בהמשך לערוץ 14, אברהם בלוך שעזב את הערוץ לאחרונה שב למקום בו התחיל והפעם כפרשן המשפט וראש דסק המשפט
מערכת ice |  1
אברהם בלוך (צילום ערוץ כנסת)

אחרי שעזב את ערוץ 14, אברהם בלוך למונה לפרשן המשפט וראש דסק המשפט באתר המגזרי 'סרוגים'. מדובר עבורו בסגירת מעגל, שכן הוא היה בעבר חלק מ'סרוגים' ועבר לערוץ 20/14 בטרם הקאמבק.

בלוך היה חלק מהערוץ מאפריל 2021, שנה וחצי והיה כתב המשפט הראשון של הערוץ עוד כשהיה ערוץ 20. על פי גורמים בסביבתו, כפי שנודע ל-ice, הסיבה שעומדת מאחורי עזיבתו נובעת משיקולים אישיים של בלוך, התבקש להישאר עד לאחר חג הסוכות והוא נענה לבקשה בחיוב.
 



באוקטובר 2021 חשף כי מנהל בתי המשפט, יגאל מרזל, ממשיך לנהל את הוועדה לבחירת שופטים למרות היותו מועמד לבית המשפט העליון. בהמשך, חשף כי ניהול הוועדה על ידי מרזל נעשה ללא חתימה על הסדר ניגוד עניינים. באותה שנה חשף כי הוועדה לבחירת שופטים סיכלה את מינוי ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת, ד"ר אביעד בקשי, לתפקיד שופט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשל מעורבותו בחקיקת חוק יסוד הלאום.

בנובמבר 2021 פרסם כי השופטת יסכה רוטנברג פעלה לכאורה בניגוד עניינים, וסרבה לפסול את עצמה מלשבת בתיק של לקוחות הקשורים למשרד עורכי דין בו בעלה שותף. במבצע שומר החומות נפצע על ידי מפגינים ערבים בעת שסיקר את האירוע כעיתונאי. בעקבות הפציעה הושבת לתקופה ארוכה. כנגד הפוגעים לא הוגש כתב אישום.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהדר, בהצלחה. זה כלי תקשורת ימני ערכי - לא BIBI TV
    עמיקם 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשית בשכל... וגם סרוגים.
    סגור