תקשורת ומדיה

איילה חסון במסר לשרון גל וערוץ 14: "הם זכו בך"

העיתונאית הוותיקה עלתה לברך את העיתונאי שעזב כמוה את רשת 13: "שמחה בשבילך שרון, אני מאחלת לך בכל ליבי הצלחה, אתה אדם טוב, משקיען, מוכשר, באמת זכו בך, באהבה רבה. אני יודעת ורואה אותך. אנחנו לא באים שמים מייקאפ ומופיעים, אתה יודע. יש זן כזה עם חלטורות לפני חלטורות אחרי, מייקאפ באמצע ומופיעים".
מערכת ice |  8
שרון גל (צילום רשת 13)
פצצת ענק הטילה אמש (ראשון) איילה חסון, מגישת רשת 13 הוותיקה שהחליטה לחזור לתאגיד השידור הציבורי, אחרי שצלח המשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר, כאשר שם היא עשויה להגיש תכנית בסגנון פופוליטיקה והמגעים כך אושר ל-ice לפני מספר ימים. בינתיים היא בירכה את שרון גל, חברה לשעבר בערוץ שעשה מעבר משלו לערוץ 14.
חסון התראיינה לרדיו גלי ישראל ואמרה: "איפה אני? בשעה טובה ואני שמחה בשבילך שרון, אני מאחלת לך בכל ליבי הצלחה, אתה אדם טוב, משקיען, מוכשר, באמת זכו בך, באהבה רבה. אני יודעת ורואה אותך. אנחנו לא באים שמים מייקאפ ומופיעים, אתה יודע. יש זן כזה עם חלטורות לפני חלטורות אחרי, מייקאפ באמצע ומופיעים".
 
עוד אמרה: "אנחנו אנשי עבודה, משקיעים את הנשמה, הזמן, האכפתיות, לפעמים עושים טוב ולפעמים טועים, אבל אנשי עבודה רציניים שמשקיעים בשביל הציבור. בדרך כלל אתה מברך אותי, אבל הפעם אני מברכת אותך", שרון גל אמר: "תודה רבה, באמת, דברים שרואים מכאן לא רואים משם".
 
כזכור, אמש (ראשון) היא התייחסה לראשונה לשמועות ושמה סוף: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13. אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים. המשיך איתי ניפגש על המסך ומשתמע ברשת ב".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שאלה
    צופה אדוקה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יתחילו התכניות של שרון גל ב14? איילה חסון ב11?
    סגור
  • 6.
    יורד לקרשים
    כעת ,הרייטינג של 13 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערוץ 14 עולה בהתמדה והשיא יהיה עוד מספר שבועות המהדורה המרכזית של 14. תביס את 13+11 ואז יבינו איזו טעות היתה לתת לו ללכת טעות עיסקית פאראקסלנס
    סגור
  • 5.
    שני עיתונאים אימתיים
    סימה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שני עיתונים שמביאים את האמת לציבור
    סגור
  • 4.
    בוושה
    דאהר 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 9
    מוזמנת להצטרף אליו לערוץ הצפון קוריאני המסית המפלג וזורע השנאה בין בני אותו העם..תתבישו
    סגור
  • 3.
    ידענו
    ראובן שלמה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 9
    עוד הוכחה חותכת שהיא לא עיתונאית אוביקטיבית אלה ביביסטית שרופה שמברכת אדם שמצטרף לערוץ שמזוהה עם חבורתהעברינים שבממשלה משקר ומסית כל היום נגד לפיד בנט וגנץ אם היא מברכת אותו יל הצטרפות לערוץ כזה זה אומר הכל עליהה שם מקומה למה גם היא לא הצטרפה אליהם זה המקום שמתאים להתנהלותה הביביבטית
    סגור
  • 2.
    תמיד איתך!
    אני 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    כולך חלטורה
    גיל 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 11
    עובדת בשביל הציבור? לא, עובדת בשביל הדיקטטור הנאשם וחסידיו השוטים. כל ה"סקופים" שלך באו מסביבתו נגד יריביו ומן הסתם תמשיכי בכך. ערוץ 1 טעה כשלקח אותך וזה יוריד לו רייטינג.
    סגור
  • קולגות דוחים
    בטוח זה דרוקר כאן 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקנאה גמרה אותם שם ב13 אבל הם יעלמו
    סגור