תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתרגש: "לא נלחמים עם אחים לעולם"

מגיש ערוץ עכשיו 14 ופאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן, חשף את הסיפור האישי של משפחתו והעביר מסר מפייס על רקע הקרע בעם סביב המחלוקות הפוליטיות השונות: "אם נרצה ואם לא אנחנו כאן יחד, נעבור גם את הרגע המכאיב הזה"
מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום מסך)
על רקע העימותים הכואבים והקשים לצפייה בטקסי יום הזיכרון השונים בבתי העלמין הצבאיים, תוך דגש על הטקס בבית העלמין הצבאי בבאר שבע, שם הותקפה העיתונאית הוותיקה רינה מצליח, אחות שכולה בעצמה, וכמו כן, נרשמו עימותים קשים סביב נאומו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פאנליסט 'הפטריוטים' ומגיש ערוץ עכשיו 14, איתמר פליישמן, ניסה להרגיע את הרוחות הסוערות בעם ישראל סביב הסוגיות הפוליטיות השונות וסיפק הצצה לסיפור האישי של משפחתו.
בציוץ כתב פליישמן כך: "סבא שלי ז"ל, חרדי, שירת בצבא הבריטי בזמן מלחמת העולם. בתו, אמא שלי, עלתה בגיל 19, התנדבה לשירות קצר ושלחה ארבעה בנים להיות לוחמים, ועוד בן לשרת כאיש מודיעין, כיום נכדיה משרתים כלוחמים. סבא שלי נהג לומר שהפתרון הוא לשלוח את בני הישיבות להילחם ואת החילונים לשבת קצת ללמוד בישיבה".
 
"שניהם ידעו ימים קשים של חורבן, ימים של פירוד וימים גדולים של תקומה. האהבה שלהם למקום הזה וליהודים באשר הם לא הייתה תלויה בדבר, גם לא תהיה. גם הוויכוח הכי גדול לא מנע מהם את ההכרה בנס הגדול, שאם נרצה ואם לא אנחנו כאן יחד, ושלא נלחמים עם אחים לעולם. נעבור גם את הרגע המכאיב הזה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוד שרון
    עפר 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הריי ערוץ התעמולה הזו הוא מוכיח לנו כל יום איך הוא נקט עמדה וזה כבר גלויי הם גם יודעים לבקות כשצריך הריי הם כבר קיבלו קרש הצלה מימי מיביבי הם מזכירים במידה מסוימת את ערביי ישראל ביד אחת מישיטים יד ובידם השניה כאשר היא מיסתרת יש להם סכין בפעם הבאה כשהיו בימצוקה לתת להם לדמם הריי הם מחרחרים מילחמה
    סגור
  • 2.
    איש אהוב חכם ורהוט (ל"ת)
    רק 14 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "אחים"
    יוסי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איתמר היקר, אתה באמת זהב טהור, מחפש אחדות ורעות. ועדיין, הם לא מעוניינים, תמיד הם לא היו מעוניינים. אין מנוס מלכבד את רצונם ולהתנתק עד כמה שאפשר. ברור שלא ניתן להתנתק לחלוטין
    סגור
  • אין עליה מתוקה נםש עדינה רינה מצליח
    זוזו חלסטרה 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מה הפעם הצליח למצליח בגדול,נתנה בראש כמו לביאה אמיתית,אל תתעסקו איתה,בהזדמנות זו ברצוני לבשר כאן לכולם-תפגשו את רינה בערוץ 14,ותשמעו דברים קשים,עוד לא אמרה הכל.
    סגור