תקשורת ומדיה

סוכנות הידיעות הישראלית במינוי מסקרן: זו כתבת הבית החדשה

סוכנות הידיעות "זווית" הודיעה על מינויה של  של רעות אלון לתפקיד הכתבת המרכזית של הסוכנות
מערכת ice | 
רעות אלון (צילום סוכנות הידיעות זווית)
סוכנות הידיעות "זווית" מבית האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה הודיעה היום (ראשון) על מינויה של רעות אלון לתפקיד הכתבת המרכזית של הסוכנות, שמייצרת תוכן בנושאי מדע וסביבה שמתפרסם בכלי התקשורת המרכזיים בישראל. אלון (31) הייתה מועסקת כפרילאנס בסוכנות זה מספר חודשים, וכעת קודמה לתפקיד קבוע. היא מחליפה בתפקיד את יהונתן שר שמילא אותו במשך כשנה וחצי.
אלון היא בעלת תואר ראשון בצורפות ואופנה מבצלאל ובוגרת לימודי עיתונאות אופנה בשנקר. בעבר הגישה פינת אקולוגיה בתוכנית הרדיו ״מושכת בחוטים״ בהנחיית מעצבת האופנה קארין זלאיט ברדיו ירושלים, ויצרה תוכן כפרילנסרית עבור חנות ״המציאון״ ועבור גרינפיס ישראל. במקביל לעבודתה בזווית, היא מתנדבת במרכז הארצי להצלת צבי ים והיא מאיירת ויוצרת תוכן עצמאית בנושאי טבע, סביבה ואורח חיים מקיים.
 
אלון מסרה: "לימודיי האקדמיים היו בנושא שונה בתכלית, אך דווקא מעולם האופנה צמח העיסוק שלי בשמירת הטבע, בצדק חברתי ובמשבר האקלים. אלו נושאים חשובים שראוי להנגיש ולחשוף לציבור, ועל כן אני גאה ושמחה להיות חלק מצוות ״זווית״ שפועל לעשות זאת. אני רוצה להודות לרחלי ווקס, העורכת הראשית של 'זווית', על האמון שנתנה בי, ועל שהעניקה למילים שלי את ההזדמנות לצאת החוצה אל העולם בתקווה לחולל שינוי חיובי".
רחלי ווקס, העורכת הראשית של זווית, מסרה: "אנחנו שמחים לקבל לצוות הקבוע של זווית את רעות. הכתבות שהיא כתבה לנו עד כה היו מרתקות, רלוונטיות, מדויקות וצבעוניות, והן התפרסמו באתרי התקשורת הגדולים בישראל. אין לנו ספק שהיא תפרח בתוך זווית, ושבזכותה נוכל להמשיך וליצור תוכן חשוב ואיכותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה