טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בחיזוק מפתיע: מרגי יכבוש את הרחבה?

הזמר האהוב יהונתן מרגי יצטרף כשופט אורח באחד הפרקים של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 ואף יראה את יכולותיו על רחבת הריקודים
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים כבר תופסת תאוצה, כאשר בסטורי באינסטגרם של 'לילה טוב עם גיא פינס' נחשף כי באחד הפרקים העונה הזמר יהונתן מרגי יגיע כשופט אורח ואף יעלה על רחבת הריקודים לביצוע מיוחד, שיאפשר לכוכב להציג גם את יכולות הריקוד שלו.
בתוך כך, אחרי התרסקותה של קים אור אזולאי בריקוד הצ'ה צ'ה שלה ב'רוקדים עם כוכבים', כעת הגיע תורו של כוכב נוסף - עופר שכטר, להכיר מקרוב את הרחבה, כאשר הוא ושותפתו לריקודים התרסקו על הרצפה במהלך החזרה הגנרלית לקראת השידור, כאשר בחשבון הטיקטוק הציגו את צילומי התקרית המלחיצה.
 
@mako.israel לא רק #קיםאוראזולאי : גם #עפרשכטר וסנה נפלו בחזרות על הריקוד #רוקדיםעםכוכבים #mako #מאקו ♬ original sound - lina
העונה הנוכחית הינה עמוסת סלבס וכוללת את עדי חבשוש, קובי מימון, גאיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ', נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבוקסיס.
בפרק הבכורה, אפשר לציין שני אירועים משמעותיים. הראשון - הביצוע של דידי הררי והרקדנית קארין סורוצ'ינסקי, אשר רקדו ואלס וינאי וגרמו לקהל להתרגש, כאשר אפילו השופטת רונה-לי שמעון הזילה דמעה קלה. השני וזה שאולי מטבעו יותר ייזכר מהפרק הזה - ההתרסקות של קים אור אזולאי.
 
השחקנית ביצעה את ריקוד הצ'ה צ'ה יחד עם בן זוגה לתחרות, הרקדן עידן אטיאס. במהלך אלמנט, בו אטיאס אחז באור אזולאי, כאשר היא היא הפוכה עם הראש כלפי מטה - הזוג התרסק אל הרצפה. התקרית עוררה חשש בקרב הקהל והשופטים, שעודדו את השחקנית להמשיך. אור אזולאי אכן הצליחה להתאושש מהאירוע וסיימה את הריקוד שלה, אך פרצה בבכי בזמן הריאיון עם לוסי איוב בסיום. צפו בתקרית: 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה