תקשורת ומדיה

השחקנית הישראלית בפרויקט בינלאומי: סדרה על חרם נגד ילדים

חברת ההפקות החדשה של רוני נדלר באנגליה מכריזה על סדרת דוקו-ריאליטי, שתעסוק בחרם חברתי ובעיות משמעת עמן מתמודדים ילדים בגילאי 5-9
מערכת ice |  1
רוני נדלר (צילום טל עבודי)
לאחר שהכריזה על פתיחת חברת הפקות באנגליה, ‏Nadleroni Inc, חברת ההפקות של רוני נדלר, העוסקת בנושאים שנויים במחלוקת, הודיעה על הפקה חדשה שתצא בקרוב: סדרת דוקו ריאליטי שמטרתה לשפוך אור על אתגרים בהם נתקלים ילדים צעירים ביחס לחרם חברתי.
בהפקת הסדרה ייקחו חלק מומחי תעשייה מאנגליה שעבדו בעבר ב-BBC ובערוץ 4 הבריטי לצד צוות הפקה ישראלי. הפרויקט פורץ הדרך יתמקד בסוגיות המכריעות של חרם חברתי ובעיות משמעת עמן מתמודדים ילדים בגילאי 5-9, יצולם בבריטניה ויופץ בשירותי סטרימינג ברחבי העולם.
 
הסדרה צפויה לעלות לשידור בשנת 2024 ומקווה למשוך קהל בינלאומי באמצעות פלטפורמות סטרימינג מקוונות המאפשרות נגישות, העלאת מודעות, קידום הבנה של הנושא ותרומה לשינוי חיובי.
רוני נדלר: "אנו נרגשים להכריז על הפרויקט החדש הזה שמטרתו לשפוך אור על נושא חשוב ביותר. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתעשייה שיעזרו להגשים את החזון להפקת סדרה מרתקת ואינפורמטיבית עבור צופיה. אנו יוצרים שיתופי פעולה משמעותיים עם תעשיית הקולנוע הבריטית, תוך שימוש בחזקות התעשייה הישראלית כדי לחשוף תוכן לא שגרתי וייחודי".
כפי שפרסמנו החודש, נדלר הקימה חברת הפקות חדשה בלונדון, שמטרתה להשקיע השנה לא פחות מ-7 מיליון פאונד, שהם שווי ערך לכ-32.5 מיליון שקל, בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הבריטית. נדלר היא זמרת, כוכבת ילדים, שחקנית ומדבבת ישראלית. התפרסמה בין היתר כששיחקה בתפקיד אור בסדרה "ארבעה בעקבות החג", ואוס בעונה השלישית בסדרה "הילדים מגבעת נפוליאון" ששודרו בערוץ הילדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרוייקט מרגש! (ל"ת)
    רון 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור