תקשורת ומדיה

עיתון 'הארץ' תומך בביזוי החייל הנופל? "סופו של כל חייל כיבוש"

סערה ברשתות החברתיות סביב התגובות באתר של עיתון 'הארץ' על נפילתו של החייל רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, לוחם סיירת אגוז שנהרג במהלך מבצע 'בית וגן' בג'נין. בין היתר נכתב: "טוב מאוד, כן ירבו", "צדק פואטי, הוגן שאת המחיר ישלמו המתנחלים", "מאחל לבן של סמוטריץ' למות על קידוש השם"
מערכת ice |  5
עד כאן בתביעה להארץ (צילום Magma Images Edit Ice)
עיתון 'הארץ' נמצא בעיצומה של סערה גדולה לאחר נפילתו של החייל, רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, לוחם סיירת אגוז שנהרג אתמול (שלישי) במהלך מבצע 'בית וגן' של צה"ל בג'נין, כאשר התגובות של גולשי אתר 'הארץ' נגד החייל וכאלו שזלזלו בו גרמו לזעזוע כבר ברשתות החברתיות.
למשל, תגובה אחת של מגיש בשם 'חייל מתנחל', כתבה כך: "כואב הלב על אדם צעיר שמת לשווא, אבל יש צדק פואטי בכך שהחייל מתנחל מבית אל. המבצע הזה יצא בשמו וכדי להגן על שאר המתנחלים (מעלי, מהמאחזים הבלתי חוקיים וגם מבית אל), אז רק הוגן שאת המחיר ישלמו הוא ומשפחתו, הלוואי ויהיו חכמים יותר בפעם הבאה, יעברו למדינת ישראל ויסרבו להמשיך ולתחזק את הכיבוש הקולוניאלי".
תגובה של מגיב בשם 'אלכס 1234' אמרה: "טוב מאוד. שהמתנחלים יגנו על עצמם. שהם יקריבו את הילדים שלהם על מזבח המולך של הכיבוש. כן ירבו". מגיב בשם 'מפצח האגוזים' כתב: "רק אני או שהאגוזים האלה אוהבים לפצח אחד את השני?? זה סופו של כל חייל כיבוש מעסלאמה אגוז בית אל". מגיב בשם 'מנקה הביבים' כתב: "א) ברוך דיין אמת, ב) לפחות מתנח(.)ל נפל למען המתנח(.)לים, ג) אין צל של ספק שהוא חטף מאש כוחותינו...".
 
מגיב נוסף, שקרא לעצמו 'הבן של סמוטריץ'', שיגר איחול מוות לבנו של שר האוצר וכתב כך: "הייתי מאחל את זה לבן של סמוטריץ' (למות על קידוש השם זו זכות גדול!!!), אבל יש תחושה עמומה שגם הוא משתמט כמו אבא".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    החייל
    ציקו 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד עכשיו לא היינו בטוחים שתהיה מלחמת אזרחים. כעת אחרי התגובות האלה,תהיה כאן סופר מלחמת אזרחים. כבר לא מדובר בעם אחד או "אחים אנחנו" . ממש לא אחים
    סגור
  • זה מה שהם רוצים
    אי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע אם הם יהודים או ערבים אבל שיש משפטים מהסוג הזה אני מזכיר לעצמי את בגין שמנע מלחמת אחים למרות שהיתה לו סיבה מוצדקת למחוק כמה אנשים. וחוץ מזה תראה את טיבי יודע עברית לך תדע אם הוא זה שכתב את הפנינים שלו.
    סגור
  • 3.
    רוב המגיבים הם ערבים דוברי עברית הרוצים
    רומי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לסכסך בינינו. ואצלנו ביטלו את לימודי הערבית, כדי להחליש אותנו מול הערבים.
    סגור
  • 2.
    נו הארץ
    דידי ימין 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליכאורה אם חס וחלילה הבן שלי היה נהרג ועיתון הארץ מיתלכלך על חשבון הבן שלי ההיתי שורף את העיתון וכל מה שקשור לעיתון תיתבישו
    סגור
  • 1.
    השמאל אוהבים מחבלים
    עמית 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבינים שגם אם תמסור את כל המדינה לערבים זה לא יעזור הם לא רוצים אף ישראלי אחד על האדמה
    סגור