שיווק ופרסום

ויקיפדיה ישראל חוגגת 20 שנה עם לוגו חדש ואירוע נוצץ

בסוף השבוע האחרון עמותת ויקימדיה ישראל חגגה 20 שנה לוויקיפדיה העברית. לכבוד המאורע המרגש התכנסה קהילה של 150 מכותבי הערכים באתר הפופולרי, במשרדי SOK בתל־אביב
מערכת ice | 
ויקיפדיה ישראל חוגגת 20 שנה (צילום freepik)
בסוף השבוע האחרון עמותת ויקימדיה ישראל חגגה 20 שנה לוויקיפדיה העברית. לכבוד המאורע המרגש התכנסה קהילה של 150 מכותבי הערכים באתר הפופולרי. האירוע הקיים במשרדי SOK בתל־אביב ונכחו בו נציגים מקרן ויקימדיה העולמית, ויו"ר ויקימדיה ישראל, איציק אדרי, והמנכ"לית מיכל ונדר שוורץ.
האורחים נהנו ממעגלי שיח, חידון על האתר, הרצאות ובחשיפה של הלוגו הזוכה שנבחר להוביל את ציון אירוע ה-20. לתחרות הלוגואים הוגשו בהתנדבות שבעה עיצובים.
לקראת אירועי החגיגות, עמותת ויקימדיה ישראל הודיעה כי שכרה את שירותי משרד יחסי הציבור "רון גרנות תקשורת" ללוות את הפעילות התקשורתית של העמותה לציון שני עשורים לוויקיפדיה העברית.
  
עמותת ויקימדיה ישראל פועלת באמצעות איסוף, יצירה והנגשה של תוכן חופשי לציבור הרחב בישראל ובעולם. בישראל פועלת העמותה במערכת החינוך, בקרב מורים ותלמידים; באקדמיה ובמוסדות ההשכלה הגבוהה, בקרב מרצים וסטודנטים; וכן בקרב ארגוני ידע ותוכן, ספריות, מוזיאונים וארכיונים, ובציבור הישראלי בכללותו.
 
רון גרנות תקשורת הוא משרד מוביל המתמחה בייעוץ תקשורתי וליווי חברות מובילות וגופי ענק, בהן תאגיד המעליות הבין-לאומי שינדלר, קרן TYPE5 VC space Techהמגייסת קרנות הון סיכון בתחום החלל, ארגון ׳מעלה׳ESGלאחריות תאגידית ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה