תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף סניף חדש של 'סופר הצינור' - איזו עיר תהנה?

גיא לרר הודיע רשמית כי נחתם החוזה להקמת סניף חדש של 'סופר הצינור', כאשר הפעם יהיה מדובר בסניף קבוע: "ם אמרו שסופר הצינור זה גימיק. שזה לא יחזיק. היום אני שמח לבשר שחתמנו על חוזה לסניף חדש, הפעם קבוע. מי רוצה לנחש באיזה עיר?"
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לפני מספר חודשים, תוכנית 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13 פתחה בקמפיין החברתי הגדול ביותר שלה והקימה את 'סופר הצינור' שאמור להיות הסופרמרקט עם המחירים הכי זולים בישראל. הערוץ חטף ביקורות שהסופר נפתח דווקא בשוק צפון תל אביב, אבל כעת הוא יעבור ליעד חדש - ופתיחת הסניף החדש כבר נמצאת ממש מעבר לפינה - כאשר גיא לרר חושף כי העסקה לפתיחת סניף קבוע של 'סופר הצינור' כבר נחתמה.
בפוסט שעלה לפייסבוק של 'הצינור' נכתב כך: "היי זה לרר. הם אמרו שסופר הצינור זה גימיק. שזה לא יחזיק. היום אני שמח לבשר שחתמנו על חוזה לסניף חדש, הפעם קבוע. מי רוצה לנחש באיזה עיר?".

כזכור, בפוסט שעלה לרשתות החברתיות של הצינור לפני כחודש לקראת פתיחת הסניף החדש נכתב כך תוך חשיפת היעדים האפשריים לפתיחת הסניף: "היי זה לרר, אחרי הרבה בדיקות, התייעצויות ואחרי שקראנו את אלפי התגובות שלכם, אלו הערים שבאחת מהן נרצה לפתוח את הסניף הבא של סופר הצינור: באר שבע, פתח תקווה, חריש, טבריה. ועכשיו מה אנחנו צריכים? אם אתם גרים באחת מהערים האלו ומכירים מישהו שיש לו שטח מסחרי שאפשר לשכור (150-250 מ"ר) נשמח אם תפנו אלינו בפרטי או לאמיר שואן. נתראה בקרוב!".
בסטורי שעלה לאחר סגירת הסניף הראשון של 'סופר הצינור' נכתב: "נפרדים משוק צפון. תודה לכל מי שהגיע וקנה, בקרוב מאוד עוברים ללוקיישן חדש שיפתיע אתכם", אחד מאנשי הצוות הוריד את השלט הזמני שנתלה מעל הסניף, שכל הסחורה בו נמכרה במכירת חיסול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סניף הוד_השרון
    פטיש ברזל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו בטח בהוד השרון או בצפון מדינת ת"א כי שם כל המסכנים שלא גומרים את החודש !!!
    סגור
  • 1.
    יוקר מחיה!!!!
    אנצי! 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם גיא לרר יודע שיש יוקר מחיה,למה לא פותחים סניף בכל עיר?! ולעשות את זה רשת!
    סגור