תקשורת ומדיה

קולות מהשטח: התוכנית האהובה של כאן 11 חוזרת למסך

"מה שתגידו", תוכנית סיכום אירועי השבוע שבה בגרסה מותאמת למצב. זוגות של קומיקאים ודעתנים יספרו ויסכמו את האירועים בצל המלחמה. גורי ואמה אלפי, אב ובתו, יצאו לשטח ויביאו את הקולות והמראות מהדרום
מערכת ice | 
כאן 11 בסעודיה (צילום shutterstock, freepik)
התוכנית "מה שתגידו" חוזרת לתאגיד השידור הישראלי כאן 11 בצל האירועים ותנתח את המצב בדרכה המיוחדת.  בין הזוגות המשתתפים במסגרת התוכנית: אלי ביתאן ומענדי גרוזמן, קותי סבג ומאיה בצלאל, גלעד כהנא וגלית חוגי, טל פרידמן ועוד. נוסף על כך, גורי ואמה אלפי, אב ובתו, יצאו לשטח ויביאו את הקולות והמראות מהדרום
תוכנית סיכום אירועי השבוע חוזרת בגרסה מותאמת למצב, ותשודר מ-2 בנובמבר, יום חמישי הקרוב, אחרי "זהו זה" בכאן 11 וב- כאן BOX. זוגות של קומיקאים ודעתנים אחרים, יספרו ויסכמו את אירועי השבוע האחרון שעבר על כולנו. הזוגות מהעונות הקודמות (ועוד כמה הפתעות) שבים לדבר לשאול, להתווכח ולספק אתנחתא קלה לעם ישראל.
 
רשת BBC, דיווחה בשבוע שעבר כי צה"ל היה זה שהפציץ את בית החולים אל־אהלי בעזה, אך לאחר שדובר צה"ל הציג הוכחות חותכות כי היו אלה אנשי הג'יהאד האיסלאמי אשר אחראיים לפיצוץ הרשת פרסמה התנצלות. המקרה מהווה דוגמא טובה לסיקור המוטה של הרשת בכל הנוגע למלחמה בישראל, "ארץ נהדרת" לא נשארו חייבים והתייחסו במערכון לדיווח ב-BBC, בתוכנית ששודרה ביום רביעי האחרון.
לפי שעה נראה כי המערכון עצמו צבר תאוצה וכעת מכה גלים בבריטניה. במערכון, שבו השתתפו ליאת הר לב ויובל סמו ככתב הארי ווייטגילט, "אשמה לבנה", הופיע באנר של רשת החדשות, לפיו "ישראל מפציצה בית חולים. 500 הרוגים".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה