תקשורת ומדיה

ניקול ראידמן זועמת: "תפסיקו את ההסתה נגד יהודים"

אשת העסקים וכוכבת הדוקו-ריאליטי 'מעושרות' ניקול ראידמן, פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה קריאה לעוקביה דוברי הרוסית להתגייס למערך ההסברה ולהעלות סרטונים התומכים בישראל

מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום פייסבוק/ ניקול ראידמן)
אשת העסקים ניקול ראידמן, פרסמה היום (שני) בעמוד האינסטגרם שלה פוסט הקורא לעוקביה דוברי הרוסית לפעול למען ההסברה:  "הסטורים הבאים זו הפניה שלי לכל דוברי הרוסית בעולם. שתפו בבקשה זה חשוב. חייבים לעצור כל ערוצי טלויזה שמפיצים שקרים ולפתוח להם את העיניים. מה שקרה היום עם המטוס זו רק התחלה של הסתה נגד יהודים וישראלים".
ההסברה הישראלית במלחמת חרבות ברזל היא המערכה על דעת הקהל העולמית במלחמת חרבות ברזל. מאבק זה מתקיים בצל העובדה שכשבוע לאחר פרוץ מתקפת הפתע על ישראל, שפתחה את מלחמת חרבות ברזל, נסגר משרד ההסברה הישראלי, ומשאבי המשרד עברו למנהלת תקומה החדשה, ותפקיד הסברת פעולות ישראל נמצא מאז באחריות משרד החוץ.
בפן הציבורי, מקיים גם העורף הישראלי פעולות הסברה, בעיקר ברשתות החברתיות,ואישים מפורסמים ופוליטיקאי עבר מגינים על ישראל, בעיקר בטלוויזיה העולמית. מנהיגים בולטים בעולם, בעיקר במערב, ביניהם מנהיגי ארצות הברית, הממלכה המאוחדת, גרמניה וצרפת, הביעו תמיכה בישראל, ואף ביקרו בה, תוך כדי הלחימה.
כאמור, התוכן נכתב גם בעברית וגם בשפה הרוסית במטרה שדוברי הרוסית יתגייסו להסברה הכ"כ חשובה במלחמת 'חרבות ברזל'. מאמצי ההסברה עולים מדרגה ככל שהלחימה מתקדמת, שחקנים ומשפיעני רשת מתגייסים למשימה החשובה על מנת להמשיך להדהד את הזוועות, בכל מקום בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה