תקשורת ומדיה

חלקי טילים ורסיסים: האסון באצטדיון 'הברפלד' בראשל"צ

אתמול, (שבת), התקיים ירי מסיבי לעבר המרכז והשפלה. לאחר מכן התגלו רסיסים במגרשה הביתי של ראשל"צ, אצטדיון "הברפלד", מגרשה הביתי של הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית

מערכת ice |  3
אצטדיון הברפלד (צילום ויקיפדיה)
בעקבות המלחמה בעזה, ארגוני הטרור ברצועת עזה ממשיכים לירות רקטות וטילים לעבר ישראל, ואחת הערים שספגה הכי הרבה בסיבוב הנוכחי היא ראשון לציון.
אתמול, (שבת), התקיים ירי מסיבי לעבר המרכז והשפלה. לאחר מכן התגלו רסיסים במגרשה הביתי של ראשל"צ, אצטדיון "הברפלד", מגרשה הביתי של הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הרסיסים פונו מהמגרש והקבוצה המשיכה לאחר מכן להתאמן כרגיל. 
שחקני הפועל ראשון לציון קיימו את אימון הבוקר הזה לראשונה אחרי חודש של חל"ת (חופשה ללא תשלום), אליו הוצאו על ידי ההנהלה בעקבות התעכבות הליגה. זה הדבר הראשון שחיכה להם באצטדיון הביתי.
חשוב לציין כי על פי התכנית, משחקי הליגה הלאומית אמורים להתחדש בעוד פחות משבועיים - ב-17.11. כמובן שכל ההכנות לחידוש המשחקים תלויות בהתפתחות הלחימה ובהוראות פיקוד העורף.
אצטדיון הברפלד הוא אצטדיון כדורגל בראשון לציון המשמש כמגרשו הביתי של מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון. האצטדיון קרוי על שם חיים הברפלד, לשעבר מזכ"ל ההסתדרות ויושב ראש התאחדות הכדורגל הישראלית. האצטדיון מכיל 6,000 מקומות ישיבה בשני יציעים. האצטדיון ממוקם במערב ראשון לציון, בסמוך לסופרלנד ולמתחם יס פלאנט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסון זה כשנהרגים הרבה אנשים
    שמואל ימיני 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסון זה כשנהרגים הרבה אנשים
    סגור
  • 2.
    "האסון" - מה אתם דפוקים ,, (ל"ת)
    הרצל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אסון? טוב שלא הגזמתם... (ל"ת)
    רני רני 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור