תקשורת ומדיה

משפחת חדיד חוטפת מהאקרים ישראלים: "יש לנו הפתעה למוחמד"

קבוצת האקרים ישראלית טוענת כי השביתה את חשבונות הוואטסאפ של משפחת חדיד, לאחר שאיש העסקים מוחמד חדיד הכפיש את ישראל וחיילי צה"ל והשווה אותם לנאצים. "דוגמא לכל תומכי החמאס והאחרים שמפיצים שנאה ורוע כלפי העם היהודי"
מערכת ice | 
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)
קבוצת האקרים בשם WeRedEvils, ארגנה מתקפת סייבר על משפחת חדיד בשבוע שעבר, בתגובה לדבריו של האב מוחמד חדיד, שהשווה בין יהודים לנאצים, ותקף את מדינת ישראל על רקע המלחמה בחמאס בעזה. בהודעה שכתבו בטלגרם, קבוצת ההאקרים טענה כי השביתה לכל בני המשפחה את הוואטסאפים שלהם. 
"ישנו אדם מאוד מפורסם, שהשווה את העם היהודי לנאצים ופרסם את זה אצלו בפיד, יש לנו הפתעה למסור לו ולבני משפחתו", כתבו ההאקרים. "בשעה 17:00 שעון ישראל נשבית משהו חיוני לו ולבני משפחתו ונפרסם...והוא יהיה דוגמא לכל תומכי החמאס והאחרים שמפיצים שנאה ורוע כלפי העם היהודי."

הפרסום של WeRedEvils (מתוך ערוץ הטלגרם)
יש לציין כי החסימה כפי שנראית בתמונה לעיל, יכולה להגיע גם מדיווחי משתמשים על משתמש הוואטסאפ כ"ספאם". לא ידוע אם חשבונות המשפחה חזרו לפעול.
קבוצת WeRedEvils פרסמה לצד התמונה רשימה מלאה של מספרי הטלפון של בני המשפחה, והם לא הראשונים שעשו זאת. לפני כשלושה שבועות פרסם הזמר בן אל תבורי באינסטגרם שלו את מספרי הטלפון של בני משפחת חדיד, ומחק את הפרסום זמן קצר לאחר מכן. 
מוחמד חדיד הוא איל נדל"ן אמריקאי שנולד בנצרת, ואביהן של שתי הדוגמניות הבינלאומיות בלה וג'יג'י חדיד. לאחר דברי ההסתה נגד ישראל, התקשרו אליו מהתכנית 'הצינור' ברשת 13, ובריאיון הלא רשמי אמר חדיד כי "אני אף פעם לא הייתי בעזה, דרך אגב. אני גם לא יודע מי זה חמאס. אני באמת לא יודע. אני רק שומע עליהם מהחדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה