שיווק ופרסום

ויקטורי בצעד חסר תקדים, המנכ"ל חושף: "אגרוף בבטן"

לאור קמפיין העגלות והעלאת המודעות לחטופים, המנכ"ל אייל רביד כתב  בפייסבוק שלו: "שאלו אותי היום, למה אייל?? והתגובות הראשונות היו ׳אגרוף בבטן׳, ׳הרגת אותי עם העגלה׳, 'וואו הלב מתכווץ׳, ׳הלב נקרע׳, ׳יוזמה מבורכת׳, ׳עצוב ומבורך׳, אז למה עשיתי את זה? ראשית השבת השחורה פירקה אותי לחתיכות והוכיחה לי שאני כלום ושום דבר"
מערכת ice | 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
מנכ"ל ויקטורי מסביר את הקמפיין החדש תחת הכותרת: "היא יכלה להיות הבת שלך". רשת ויקטורי מצטרפת להעלאת המודעות לשחרור הילדים החטופים לרגל לציון 30 ימים לאירועי ה-7 באוקטובר, שבהם נחטפו כ-240 אזרחים ישראלים וזרים על ידי חמאס, אבל למה?
המנכ"ל אייל רביד כתב  בפייסבוק שלו: "שאלו אותי היום, למה אייל?? והתגובות הראשונות היו ׳אגרוף בבטן׳, ׳הרגת אותי עם העגלה׳, 'וואו הלב מתכווץ׳, ׳הלב נקרע׳, ׳יוזמה מבורכת׳, ׳עצוב ומבורך׳, אז למה עשיתי את זה? ראשית השבת השחורה פירקה אותי לחתיכות והוכיחה לי שאני כלום ושום דבר, ולמה? כי הבת הבכורה שלי (אופק) הייתה במסיבה, ולא יכולתי לעזור לה, אני שתמיד נמצא עבור כולם, ברור עבור המשפחה שלי, פתאום לא מסוגל לעשות כלום, שווה לאפס".
 
עוד כתב: "ואז קרה נס, 2 גברים מטורפים, שמוליק ונתי נסעו לתופת והביאו את אופק , את אופיר ואת שאר החברים(כ 20) בשלום הביתה ב 16:00 שבת שחורה, כבר ראיתי את הבת שלי חטופה, ראיתי את הרע מכל מול העיניים, בכל הגוף, התהלכתי כמת במשך מס׳ שעות. ואז קמים בבוקר יום ראשון ומגלים שיש לנו מעל 200 חטופים אצל החמאס, ובשבת בערב אני מגלה שיש בן של ידיד שלי מגדרה, -שנחטף, עומר ונקרט- ועכשיו אני שואל את עצמי, במה אתה יכול לעזור?? הקב״ה עמד לידך בשבת, החזיר לך את אופק שלך".
עוד המשיך וחשף: "והשבוע החלטתי שאנחנו חייבים להרים מודעות לכל עם ישראל, חייבים את החטופים, אצלנו בבית!! חייבים להחזיר אותם! ואנחנו כציבור חייבים להרגיש בחסרונם יום ביומו, אמרתי לגל מנהל השיווק התותח שלנו תביא לי משהו שיעיף אותי ואת כולם, ובא עם הרעיון של העגלה, באותה רגע התחשלמתי…! תבצע אני אומר לו, מיידי, מחר, את כל העגלות ברשת, יש מצב שיכעסו עליי לקוחות, ויש מצב שהתחברו אלי".
לסיום הודה: "אבל בתוך תוכי הרגשתי שזו חובה שלי, חובה שלנו, רק תחשבו אם חלילה,
אח/אחות שלכם, בן/בת שלכם היה חטוף… חלילה,,, ולכן אנחנו חייבים לתמוך בכל משפחות החטופים וחייבים להרים את המודעות, ׳רוצים את החטופים עכשיו בבית׳".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה