תקשורת ומדיה

ישראל קטורזה זועם: "לא מעניין מה שאומרים עלינו בעולם"

לישראל קטורזה נמאס שאנחנו צריכים להראות לעולם שאנחנו בסדר: "אתם יודעים מה עשו לנו? יש לנו 239 חטופים בעזה, יש לנו תינוקות, מה אנחנו בכלל חושבים מה אומרים עלינו? זה לא מעניין"
מערכת ice |  1
ישראל קטורזה (צילום יח"צ)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (שני) ליומה ה-38 של לחימה קשה, זאת לאחר מתקפת הפתע האכזרית של חמאס שחדר לישראל בהפתעה ב-7.10, רצח למעלה מ-1,400 אנשים כאשר עדיין 239 בני אדם נמצאים כחטופים בשבי החמאס.
בתוך כך, הרבה מאוד אנשים מתגייסים למאמצי ההסברה למען מדינת ישראל כדי לנסות לשנות, או אפילו לרכך במעט, את דעת הקהל בעולם בנוגע למלחמה בישראל. מי שממש לא אהב את זה הוא ישראל קטורזה, שהגיש ביחד עם אופירה אסייג בסוף השבוע האחרון את התוכנית בקשת 12 "אופירה וברקוביץ" אחרי שהחליף את אייל ברקוביץ'.
 
במהלך התוכנית זעם קטורזה על הנושא: "אני חושב שאנחנו צריכים להפסיק כל הזמן, באמת אני אומר - לחפש, להראות תמונות, להגיד במה אנחנו בסדר, במה אנחנו לא בסדר, לא. עכשיו יש לנו משהו קשה. תגידו, אתם יודעים מה עשו לנו? אתם יודעים מה עשו לנו? יש לנו 239 חטופים בעזה, יש לנו תינוקות, מה אנחנו בכלל חושבים מה אומרים עלינו?".
קטורזה הוסיף: "לא מעניין, אין מה אומרים עלינו. יש לנצח את זה. זה לא משנה בכלל מה אומרים עלינו. זה לא משנה. כל הזמן אנשים כותבים לי צריך להפיץ את זה שידעו שיראו, לא יודע מה אנחנו צריכים להראות לכולם?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קטורזה,תשתחרר מאזיקי אופירה מנהיגת הקרע בעם. ברח! (ל"ת)
    עכשיו 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור