תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד בנימין נתניהו: ההתרעה שקיבל מאמ"ן נחשפת

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ההתרעה המלאה והמדויקת שנתנו באמ"ן לראש הממשלה על הסיכוי להסלמה בשל משבר החקיקה". וגם: מה נכתב בהתרעה שקיבל נתניהו?
תום נחום |  2
חיים לוינסון ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90 ולעמ)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-46 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, בארגון הטרור חמאס טוענים שפרטי עסקת החטופים תתפרסם בשעות הקרובות על ידי הקטארים.
כעת, הטחת ההאשמות בין ההנהגה המדינית לדרג הצבאי נמשכת, כאשר עיתונאי 'הארץ' ופאנליסט קשת 12, חיים לוינסון, פרסם את ההתרעה שנתנו באמ"ן לראש הממשלה בנימין נתניהו, מה שמטיח פעם נוספת את האשמה במחדל הגדול שהוביל לטבח המזעזע של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר בראש הממשלה בנימין נתניהו.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כתב לוינסון כך: "בלעדי ל'הארץ': ההתרעה המלאה והמדויקת שנתנו באמ"ן לראש הממשלה על הסיכוי להסלמה בשל משבר החקיקה", בנוסף, צירף קטע מדבריו של ראש חטיבת המחקר באמ"ן לראש הממשלה נתניהו: "איראן, חיזבאללה וחמאס זיהו הזדמנות לסערה מושלמת. השחקנים במערכת מצביעים על כך שישראל נמצאת במשבר חריף, חסר תקדים, שמאיים על לכידותה ומחלישה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי ואמ"ן
    א 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו חושב שאם לא היתה חקיקה משפטית אז חמס לא היה תוקף את מדינת ישראל ?? התקיפה היתה מתוכננת הרבה מלפני החקיקה . מה אמ"ן אמר אז לא היה רלוונטי. איפה המודיעין היה שבוע לפני התקיפה והכניסה בגבול ?? איך בצבא השתיקו את התצפניות לפני המלחמה ?? נחכה לחקירה ואז נראה בדיוק מי האשמים במחדל שהיה . והיה .
    סגור
  • 1.
    טמבל
    נוף 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית מטומטם ונשארת מטומטם ואתה מראה מטומטם מתעלם מכל הסנריו כולם צחים כשלג בעיני השלגון הזה
    סגור