תקשורת ומדיה

דרמה באולפן קשת 12: "אפשר היה להציל את אחותי?"

מעיין אדם, שאיבדה במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר את אחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה, שאלה בשידור בקשת 12 את סגן הרמטכ"ל וחבר הכנסת לשעבר, יאיר גולן: "אם הייתי מתקשרת אליך היה אפשר להציל את אחותי?"
תום נחום | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בשבועות האחרונים הזמר עדן חסון לא פסק מלפגוש את הלוחמים בבסיסים הרבים בהם ביקר, ובין ההופעות הרבות גם שוחח איתם וחיזק אותם. עדן הרגיש את עוצמות הגעגועים של החיילים לנשותיהן שמחכות להם בבית, הדואגות וזקוקות לזריקת עידוד - והחליט לרכוש מאות זרי פרחים לנשות הלוחמים. זאת בזמן שבני זוגן נמצאים בחזית בעזה שבדרום ובגבול הצפון.
בתוך כך, אמש (שבת) חסון הגיע לאולפן קשת 12 לשידור אותו הובילו אופירה אסייג ומעיין אדם, והצליח לרגש את מעיין אדם עד דמעות כאשר שר את השיר 'לאהוב אותך כל יום' לזכרה של מפל אדם ז"ל, אחותה הקטנה של מעיין אדם, שנרצחה במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר מעיין הגיבה לאחר השיר וכאשר חסון ואסייג מחבקים אותה: "לעזאזל, הבטחתי לעצמי לא לבכות יותר באולפן. לפחות אנחנו בסוף התוכנית אז לא צריך לתקן את המייקאפ". חסון הגיב: "זה בסדר לבכות".
עוד קודם לכן, כאשר באולפן התארח סגן הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת לשעבר, יאיר גולן, אשר חילץ אנשים רבים ממתחם המסיבה בקיבוץ רעים ברכבו הפרטי, מעיין אדם שאלה בכאב: "אם הייתי מתקשרת אליך היה אפשר להציל את אחותי?", כאשר גולן השיב: "אי אפשר לדעת, אבל אני לא הצלתי אותם, הם הצילו את עצמם, אני רק עזרתי להוציא אותם משם. מהניסיון שלי הבנתי איפה יותר מסוכן ואיפה פחות מסוכן, אז הנחתי שאני עושה משהו אחראי, הכל עם כדור בקנה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה