תקשורת ומדיה

כוכב הפועל ת"א תוקף את נשיא ספרד: "הוא תומך טרור"

חוסה רודריגז, קשרה הספרדי של הפועל ת"א, התראיין לארץ מולדתו, שם תקף בחריפות את נשיא ספרד: "הוא תומך טרור". על שגרירות ספרד הוסיף: "לא עזרה לנו בכלל".
מערכת ice |  1
חוזה רודריגז (צילום אינסטגרם)
מפרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, המון ספורטאים זרים המשחקים בקבוצות בארץ, נותנים יד במלחמת ההסברה מול העולם. אחד הספורטאים שנרתמו למאבק ללא הפסקה, הוא שחקנה הספרדי של הפועל ת"א, הקשר חוסה רודריגז.
רודריגז, ששיחק בעבר במכבי ת"א ומכבי חיפה ולמרות ששיחק גם בעוד 6 מדינות שונות, חש הזדהות ושייכות לישראל. הקשר דואג לתחזק את חשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלו בעקביות, בהם הוא דואג לשתף סרטוני הסברה ופוסטים המביעים על הזדהות, לדוגמה בחנוכה, העלה פוסט שמדליק חנוכיה עם נרות כתומים כאות הזדהות עם משפחת ביבס. הוא גם דאג לגנות בטוויטר את חברי הפרלמנט בספרד על כך שלא הביעו תמיכה בישראל וכעת, מגנה גם את נשיא ארץ מולדתו.
בראיון שנערך ל"Legal Sport" הספרדי, רודריגז משתף על תחושותיו, בתחילת הראיון אמר "ה-7 באוקטובר היה הדבר הכי קרוב לגיהינום שחוויתי אי פעם". מוסיף מנקודת המבט שלו "היינו אמורים לשחק באותה שבת אחר הצהריים מול הפועל ירושלים והאזעקות התחילו מוקדם מאוד. נכנסנו ויצאנו מהממ”ד"
בהמשך הראיון, רודריגז דואג גם להחמיא לישראל על ההתמודדות עם המצב: "כוחו של העם הישראלי מדהים. ראיתי את כיפת ברזל פועלת במרחק של 200 מטר ממני, בלי המערכת הזאת ישראל הייתה מושמדת. העזרה שלי לישראל היא בכך שאני אהיה דובר לכל העולם באמצעות הרשתות החברתיות. בישראל לרוב הבתים יש ממ”ד, היא השקיעה טוב מאוד כדי להגן על אזרחיה ככל האפשר"
ספרד לקחה צד במלחמה, כאשר נשיאה פדרו סאנצ'ס קרא להפסקת אש ולהכרה במדינה פלסטינית, רודריגז הגיב לכך בראיון "הדברים שלו לא השפיעו עליי בשום צורה, אך אני מופתע שהוא תומך בטרור" .
רודריגז שהה בספרד יחד עם משפחתו מימי תחילת המלחמה עד שליגת העל שבה לפעילות. "עכשיו אני יותר רגוע, למרות שהעזיבה לא הייתה קלה. שגרירות ספרד לא עזרה לנו בכלל, אני מופתע שאתה משלם מיסים והם לא מועילים”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח (ל"ת)
    קובי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור