דעות

החזרה לשדרות - תמונת ניצחון יקרה ומאירה

כתושבת העיר שדרות, עם קבלת האישור מפיקוד העורף לשוב לעיר היקרה ואהובה שלי שדרות, שבתי ביחד עם תושבים רבים  – כי את תמונת הניצחון שלנו, אנו נקבע, האור תמיד ינצח את החושך
ח"כ דבי ביטון | 
דבי ביטון (צילום אלעד גוטמן)
השבת השחורה שחוויתי כתושבת בעיר שדרות הייתה חוויה שלא תשכח לעולם. ביתי בשדרות, שהיה תמיד מקום של ביטחון ושלוה, הפך למקום של אי-וודאות וסיכון. חמישה חודשים של חיים במלונות יחד עם עקורים משדרות, יישובי העוטף והצפון.
המציאות המורכבת של מלחמת חרבות ברזל שאת סופה איש אינו יודע, החודשים האחרונים עבור אזרחי מדינת ישראל מלווים בחשש, לחץ ואי-וודאות, אך חשוב לזכור כי אזרחי ישראל בתמיכתם במשפחות החטופים, המילואימניקים ובמשפחותיהם, העקורים מדרום ומצפון מרגשת אותי אישית ומעוררת אמונה בחוזק האנושיות וביכולת לעמוד בפני אתגרים קשים.
 
אנו עדיין נאלצים להתמודד עם השלכותיהם הארוכות של מלחמת חרבות ברזל. הרגעים הקשים שעברנו אינם יכולים להיעלם. זהו זמן לשיקום, להתמודדות עם טראומה ולבניית מציאות חדשה, שיכולה להתרחש רק באמצעות אחדות אמיתית, לא בסיסמאות.
למרבה המזל, ישנם אורות אופטימיים אני רואה את היוזמות החברתיות, החוסן הישראלי מוכיח את עצמו, ביכולתנו שלנו כחברה להתמודד עם כל אתגר שיעמוד בדרכנו.
כתושבת העיר שדרות, עם קבלת האישור מפיקוד העורף לשוב לעיר היקרה ואהובה שלי שדרות, שבתי ביחד עם תושבים רבים  – כי את תמונת הניצחון שלנו, אנו נקבע, האור תמיד ינצח את החושך.
 
זהו הזמן להקדיש את כל המשאבים בבניית עתיד טוב יותר.
בעוד שהזיכרון של מה שחווינו לא ימחק מהלב, אני בוחרת להשתמש בלקחים מהחוויות שלנו. הזמן הוא לבנות, לשקם ולהתחיל מחדש - ביחד כקהילה, כמשפחה, וכמדינה.
הכותבת: ח"כ דבי ביטון מיש עתיד 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה