דעות

ארדן, אמרת שאני בקושי עובד ומרוויח 20 אלף - אשתי רוצה לדעת איפה הכסף

עובדי רשות השידור נמצאים בעיצומו של מאבק בהמלצות ועדת לנדס. יוג'י גבאי, טכנאי ותיק ברדיו, מפחד על עתידו, וזועם על זחיחות הפוליטיקאים. טור
יוג'י גבאי |  13
יוג'י גבאי (צילום מתוף דף הפייסבוק של יוג'י גבאי ובאישורו)
מר ארדן היקר. ברשותך הייתי מעוניין לחלוק עמך ועם שאר הקהל את ההיכרות האינטימית ששוררת בינינו. אותה ההיכרות בינינו ובין מזל. אותה ההיכרות שהפכה אותנו שותפים לדבר עברה. כן מר ארדן, בגלל הפה הגדול שלך, אשתי הבינה שאני מבלה ברשות השידור אך ורק 3 ימים בשבוע. אתה גם השטנקרת ואמרת לה ששכרי מגיע ל-20 אלף נטו. אשתי, מר ארדן, רוצה לדעת היכן אני מבלה את 17 השעות שאני מחוץ לבית. כמו כן, מר ארדן, אשתי ממש רוצה לדעת היכן אני מבלה בערבי החגים והשבתות. והכי חשוב, על מי אני מבזבז את הכסף שאני מסתיר ממנה?
ולכן גלעד יקירי, נאלצתי להתוודות בפניה. אני מתנצל שספרתי לה על מזל. כן מזל שלנו, הקוריצה המשותפת של שנינו. לך מזל הבטיחה שאצלה אתה תהיה מוצלח ממש כמו כחלון, ולי היא סתם עשתה טוב. עכשיו לך תספר שאין לך מזל. כן מר ארדן, קל מאד להמציא סתם מילים והכפשות על עובדים מסורים, שאין להם זמן להתגונן.
אין להם זמן להתגונן, כיוון שהם מבלים את זמנם באיוש משמרות מטורפות. אנו עובדים בניגוד לחוקי שעות העבודה והמנוחה, תוך אילוץ לעשות זאת. ובמקום לקבל תודה אנו צופים בבוקר בערוץ 10 ומגלים חבורה זחוחה שמאשימה אותנו בכל התחלואים - כאילו שאותנו מינה ראש הממשלה לנהל את הרשות.
הפגנת עובדי רשות השידור מול הכנסת, הבוקר
הפגנת עובדי רשות השידור מול הכנסת, הבוקר

הפגנת עובדי רשות השידור מול הכנסת, הבוקר
בהופעותיך אתה מעלה האשמות כבדות על ועדים כוחניים והסכמי עבודה מופרכים. שקר וכזב. זה יותר מעשור שהוועדים המיוצגים על ידי ההסתדרות, לא השמיעו קול, גם כאשר הם היו צריכים. והעיתונאים השמיעו את קולם רק בסוגיות הקשורות בהתנהלות העיתונאית, מר ארדן. כל הוועדים כולם עשו את הכול למען הצלחת הרפורמה, רפורמה שכנראה לא התכוונתם אתם לקיים.
הרי זה ידוע שממשלת ישראל נוהגת לכפות דיוני רפורמה, קרי, לייבש מוסד כלשהו למשך כמה שנים ולאחר שמייבשים אותו, נסוגים מהרפורמה. ככה שרפתם את הכרמל וככה תשאירו אדמה חרוכה.
האשמת את הסכמי העבודה המופרכים. מי רקח אותם בלהטוטנות נכלולית אם לא משרד האוצר? שבמקום לשלם לנו משכורת הנסמכת על שווי העבודה האמיתי, ממציאים כל מני טריקים ושמות, וגם אז השכר הוא לא ראוי, אלה אם אתה מבצע כ-100 שעות נוספות בכל חודש - במשך כל החיים - עד לפנסיה. וכשאתה פורש, אתה יצא עם משכורת עלובה שאינה משקפת כלל את תקופת עבודתך.
מר ארדן, בבקשה, הפסק לשחק עם מזל.
יוז\'י גבאי הוא טכנאי בקול ישראל. דבריו אלו נאמרו היום במהלך הפגשת עובדי רשות השידור מול הכנסת
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא מעניין אף אחד - ארדן מיישם את רצון העם. (ל"ת)
    1 03/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ארדן שר קטן ומוש...ן. מקווה שהוא נוסע עם קסדה (ל"ת)
    שי 03/2014/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    טכנאי הרדיו זה דינוזאור...
    רשות 03/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטכנולוגיה של היום אין צורך ב"טכנאי שידור", כל תחנות הרדיו האזוריות משדרות ללא טכנאי שידור, זה כמו התאורן בצוותי ENG של מבט, ראיתם אותם פעם? בכל ערוץ נורמלי תולים את התאורה על המצלמה, בערוץ אחד יש תאורן שרץ אחרי המצלמה, למה? כי ככה הוועדים רוצים.
    סגור
  • התכוונת טי-רקס...העיקר השיניים והיכולת לטרוף (ל"ת)
    אלי 03/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תבדוק לפני שאתה משמיץ ומקשקש
    נתנאל 03/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כטכנאי קול באחת מן התחנות האזוריות ממש לא נעים לי לקלקל את אווירת העלהום על עובדי רשות השידור אבל בשידור רדיו אמיתי ( וכך גם אצלנו ) חייבים טכנאי שידור ובנוסף וזאת אתה ממש ממש לא מעודכן וכנראה גם לא מבין בנושא כי מזמן בצוותי החדשות יוצאים ללא תאורן...
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    יודג'י גבאי
    עמיקם 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל הכותב ושכמותו קרסה רשות השידור. אנשים חסרי כישורים, הנקראים טכנאים, המבצעים עבודה רוטינית, פשוטה ופרימיטיבית שאפשר להכשיר לביצועה סדודנטים חסרי כל הכשרה מוקדמת, בפחות מרבע שכר. טכנאי רשוה"ש מוגנים על ידי הסתדרות מושחתת שניפחה אותם מעל ומעבר לכל קנה מידה ומגבה אותם כשהם מסרבים לאפשר להכניס לרשות טכנולוגיות שייתרו אותם. בקיצור, אוכלי חינם מושחתים.
    סגור
  • 7.
    יש ויש
    נו טוב 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שיש עובדים ברשות השידור שעובדים קשה לפרנסתם וכו וכו. א-ב-ל, בתור אחד מהתחום, אין מישהו שעבדתי איתו שהיה קשור לרשות השידור באיזהשהו אופן ולא סיפר על שחיתות שרווחת שם, על עשרות תקנים מיותרים, על הסכמים לא הגיוניים, על עובדים חצופים שמבקשים להנציח תקנות מצחיקות. אין ברירה- לסגור ולחשוב על פתיחה מחדש. ואני בטוח שגם הכותב יודע במה דברים אמורים...
    סגור
  • 6.
    בקרוב יפטרו אוכלי חינם כמו הכותב (ל"ת)
    יוסי 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לעובדים שנלחמים (ל"ת)
    להציל את ערוץ 1 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לסגור את רשות השידור
    בשם ההגינות צריך ל 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא יתכן שאנשים עניים ישלמו עבור משכורות בכפייה . זה פשוט לא הגיוני ולא צודק.
    סגור
  • 3.
    דייויד 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארדן הוא רק השליח שאמנם בדרך תפס תנומה על חשבון העבודה, הסיע את חמתו ברכב המעסיק לסידורים וכשהגיע סוף סוף ליעד למסירת המשלוח - התעסק עם המזכירה. אבל מה לעשות, הוא מחזיק ביד מראה גם אם מעווותת (והיא מעוותת בגדול בנושא שאתה יוג'י כותב עליו) , אך אני בתור אחד שקורא את רוב התגובות של הציבור בפוסטים השונים (הציבור, לא עובדי רשות השידור...) טוען שצריך להיות ברור לכל בר בי רב שאתם נילחמים כעת את המלחמה של אתמול.... לא צריך להיות אורנה הבנאי כדאי לומר את האמת: "הציבור נקעה נפשו...". זה כואב, כי יש כל כך הרבה אנשים נפלאים שייפגעו, אך זה מביא אותי לשאלה, ככה "בקטנה": רשות השידור (טלוויזיה ורדיו) הגיע לסוף דרכה בעיקר בשל ניהול רשלני וכושל, ומאחר ואתם מפחדים להגיד אומר זאת במקומכם, בשמם של כל אלה שלוחשים לי בשקט: יוני בן מנחם המנכ"ל ומיקי מירו מנהל הרדיו הם האחראים הראשיים לשפל המשפיל בו אתם נמצאים כעת. אז פעם אחת - איפה ה"מנהיגים" שלכם בשלב קריטי זה, ופעם שניה - למה בעצם אתם רק בוכים ולא עושים מעשה ומעיפים אותם לכל הרוחות (ואל תבכו שזה בלתי אפשרי, יש אין ספור אפשרויות לפעול) ודורשים להעמיד לכם במקומם הנהלה חדשה הראוייה לכם, אמינה ובעלת אינטגריטי ויחד איתה פועלים להעברת רוע הגזירה, כי עם השניים האלה אתם תגיעו מהר יותר ממה שאתם חושבים ללשכת האבטלה הקרובה למקום מגוריכם.
    סגור
  • 2.
    מושחתים לכו מכאן. שלטתם במוח שלנו מספיק. קישת (ל"ת)
    בני 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתם השטן הקטן...
    יוסיי יוסיי 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים שתיפלו... כול העם כולו... השטן הגדול ( עוד לא החלטתי אם זה חברת חשמל או הנמלים...) גם בדרך...ובא לציון גואל!
    סגור