דעות

מתן הטבות מס לתושבי אשקלון יקל על התושבים, התעשיינים ובעלי העסקים

אנו צופים כי בקרוב ההצעה למתן הטבות מס תועלה לקריאה ראשונה, שנייה ושלישית ואשקלון תקבל את ההטבות שהיא ראויה להן. זה מגיע לתושבים בזכות סבבי ההסלמה הביטחוניים הבלתי פוסקים שהם עוברים ומנגד, בזכות החוסן האדיר והעמידה האיתנה שהם מפגינים ומגלים בכל סבב מחדש
תומר גלאם |  1
תומר גלאם (צילום ראובן קפוצינסקי)
בעיצומו של מבצע "שומר החומות" היו הרבה דיונים על תמונת הניצחון של ישראל, ולנו, באשקלון יש תמונת ניצחון - תמונת יער המנופים במזרח העיר, מנופים הבונים במרץ את שכונת 'עיר היין' החדשה, היא תמונת הניצחון שלנו.
במבצע האחרון ספגה העיר אשקלון למעלה מאלף רקטות והפכה לעיר המטווחת ביותר בארץ. שנים אנו חיים תחת ירי רקטות מעזה, אבל למרות הכול תושבי אשקלון עומדים איתנים נוכח הטרור ומי שציפה בעזה לראות בריחה המונית מהעיר מקבל בימים האחרונים אינדיקציות למגמה הפוכה לגמרי - תנופת הבנייה באשקלון כיום חסרת תקדים, אנו מצויים בעיצומה של בניית שכונות חדשות בהן עשרות אלפי יחידות דיור חדשות והביקוש למגורים בעיר בשיא של כל הזמנים.
עשרות אלפי משפחות חדשות בוחרות לרכוש דירה בעיר ולגדל כאן משפחה כי גם הן רואות הרבה מעבר למציאות הביטחונית.
באשקלון רצועת החוף היפה והארוכה בארץ, טיילת מרהיבה המושכת אליה אלפי מבקרים מידי שבוע, אנו מקדמים בנייה של מתחמי תעסוקה חדשים בהם פארק ההיי-טק שיהיה הגדול ביותר בישראל ו-13 מפעלים חדשים בהם מפעל 'אלקטרה-בוש' הראשון מסוגו במזרח התיכון, בונים פארקים ירוקים רחבי ידיים שיאפשרו שפע של מקומות פנאי ובילוי לכל המשפחה, מקימים תשתיות תחבורה מתקדמות ובאחרונה גם נפתח המחלף החדש מצפון לעיר המקצר משמעותית את זמני הנסיעה מהעיר ואליה, מערכת החינוך שלנו זכתה לפני מספר ימים להכרה ארצית עם קבלת פרס החינוך הארצי, הוקרה שאנו גאים בה מאוד ומעידה על העבודה החשובה והמשמעותית שנעשתה כאן בתחום החינוך.
באחרונה אישרה הכנסת בקריאה טרומית את הצעת החוק למתן הטבות מס לתושבי העיר, מהלך שיהפוך את המעבר לעיר כדאי יותר גם מהבחינה הכלכלית ויקל רבות על התושבים, התעשיינים ובעלי העסקים. אנו צופים כי בקרוב ההצעה תועלה לקריאה ראשונה, שנייה ושלישית ואשקלון תקבל את ההטבות שהיא ראויה להן. זה מגיע לתושבי אשקלון בזכות. בזכות סבבי ההסלמה הביטחוניים הבלתי פוסקים שהם עוברים ומנגד, בזכות החוסן האדיר והעמידה האיתנה שהם מפגינים ומגלים בכל סבב מחדש.
רכישת דירה באשקלון כיום היא מהלך חכם עם ראייה לטווח הרחוק. אשקלון היא המקום להקים בו בית ולגדל בו משפחה.
הכותב: תומר גלאם ראש עיריית אשקלון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשקלון
    איצקו 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יהיה תקדים ולכן זה לא יאושר לפי דעתי.
    סגור