מינויים

מנכ"ל חברת התוכנה הישראלית בדרך לפוליטיקה? "זכות גדולה"

מנכ"ל חברת חשבשבת פרופ' אסף אברהמי מונה לסגן ראש מועצת משגב. הוא יכהן בתפקיד בהתנדבות, תחת ראש המועצה דני עברי. בין השאר ירכז את תחום הפיתוח העסקי והתאגידים הכלכליים. במעמד מינויו הצהיר: "אני מתכוון להביא עמי את הניסיון והיכולות שלי בתחום התכנון האסטרטגי על מנת להצעיד את משגב קדימה"
מערכת ice |  1
אסף אברהמי (צילום ינאי יחיאל)
פרופ' אסף אברהמי, יו"ר המרכז להעצמת האזרח ומנכ"ל חשבשבת, נבחר היום (שני) לסגן ראש המועצה האזורית משגב. מליאה המועצה האזורית בחרה במהלך ישיבת המליאה החגיגית הראשונה בקדנציה הנוכחית בפרופ' אסף אברהמי, יו"ר המרכז להעצמת האזרח ומנכ"ל חברת חשבשבת - לכהן כסגן ראש המועצה האזורית משגב.
בכך קיבלו חברי מליאת המועצה האזורית את המלצת ראש המועצה דני עברי ובחרו באברהמי נציג הישוב גילון לתפקיד. אברהמי, פרופסור אורח בטכניון, מנכ"ל חברת התוכנה חשבשבת, אחד מבתי התוכנה הגדולים והוותיקים בישראל המכהן בשנה האחרונה כיו"ר המרכז להעצמת האזרח, עמותה הפועלת לקידום יכולות הביצוע של הממשל בישראל והגברת האפקטיביות של המגזר הציבורי.
 
בחמש השנים האחרונות כיהן אברהמי כחבר מליאה ובארבע השנים הקודמות כיהן אברהמי כיו"ר הוועד המקומי ביישובו, תפקיד שבמסגרתו רכש ניסיון רב בעבודה מול הרשויות המקומיות. "שמחתי על בקשתו של דני עברי לכהן כסגן ראש המועצה", אמר אברהמי לאחר בחירתו.
"אני מתכוון להביא עמי את הניסיון והידע שלי בתחום התכנון האסטרטגי על מנת להצעיד את משגב קדימה. המועצה האזורית משגב היא גוף ייחודי, המכיל ישובים קהילתיים, קיבוצים וישובים של העדה הבדואית ומהווה פסיפס ייחודי של קהילות. אנו עוסקים באנשים ובבניית קהילות ואני רואה בתפקיד זה זכות גדולה ומאמין שביחד נוכל לעשות רבות למען תושבי משגב". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד !
    משגבניק 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חדשות מעולות למשגב
    סגור