מינויים

הפתרון למשבר העובדים הזרים? 9000 עובדים מהודו בדרך לישראל

אלדד ניצן יושב ראש התאחדות תאגידי כוח אדם זר בענף הנדל"ן מפתיע: "בקרוב נגדיל את כמות העובדים הזרים במדינת ישראל על ידי השלמת הבאתם של 9,000 עובדים שמוינו בהודו"
דוד זולדן |  1
אלדד ניצן (צילום יח"צ)
התאחדות תאגידי כוח אדם זר בענף הנדל"ן בבשורה למשק הישראלי על רקע המחסור בידיים עובדות: "בקרוב נגדיל את כמות העובדים הזרים במדינת ישראל ע"י השלמת הבאתם של 9000 עובדים שמויינו בהודו, יש צורך להגדיל את המכסה. לצערי התאחדות הקבלנים שנמצאת בבעיות כלכליות שמה רגליים לתאגידים"
אלדד ניצן יושב ראש התאחדות תאגידי כוח אדם זר בענף הנדל"ן אומר היום כי "בקרוב נגדיל את כמות העובדים הזרים במדינת ישראל על ידי השלמת הבאתם של 9,000 עובדים שמוינו בהודו. עד פסח יגיעו 4,500 עובדים שמוינו בחודש ינואר 2024,  4,500 עובדים נוספים שמיונם הסתיים לפני חודש יגיעו עד לאמצע חודש מאי 2024, כך שהתאגידים יביאו 9,000 עובדים מהודו בנוסף ל-6,000 עובדים חוזרים שהתאגידים הביאו עוד לפני חודש וחצי".
 
ניצן מספר כי עד כה כל העובדים שהגיעו, נחתו בארץ דרך הסכמים פרטיים על פי המכסה שקבעה מדינת ישראל, חלקם עובדים שחזרו ארצה אחרי שברחו בתחילת המלחמה ודרך עבודה נכונה הם חזרו ארצה חזרה "אנחנו מבקשים מהמדינה להפיל חסמים ולתת לתאגידים את אפשרות להביא עובדים לא רק דרך הסכמים בילטרליים עם המדינות השונות, שקצב ההגעה דרך הסכמים אלו נמוך מאוד אלא להגדיל את מכסת הגיוס של עובדים זרים בדרך פרטית. זו הדרך היחידה וגם המהירה כדי להביא לכן עוד אלפי עובדים שיתנו יד בענף הנדל"ן ויגיעו לאתרי הבנייה, אחרת המצב לא ישתפר נחזה כולנו בענף שעלול להתרסק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ועורכי דין ישראלים מקלקלים אותם
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים כל כך טובים ותמימים שפה בארץ מקלקלים אותם ומנצלים את התמימות שלהם ענף הסיעוד פה פפשיטת רגל
    סגור