מינויים

מהתאגיד לרכבת ישראל: זו הבכירה החדשה שמצטרפת להנהלה

גיתית רוזן אליצור, ששימשה כסמנכ״לית משא״ן בתאגיד השידור הישראלי "כאן", נבחרה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ברכבת ישראל, לאחר שנבחרה על ידי ועדת האיתור בראשות המנכ״ל, שיקו זנה, ואושרה בדירקטוריון החברה
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בתום הליך מיון שנמשך זה תקופה, נבחרה גיתית רוזן אליצור לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ברכבת ישראל, לאחר שנבחרה על ידי ועדת האיתור של רכבת ישראל בראשות המנכ״ל, שיקו זנה, ואושרה בדירקטוריון החברה. 
רוזן אליצור משמשת משנת 2012 בתפקידי סמנכ״לית משא״ן בארגונים ציבוריים, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית משא״ן בתאגיד השידור הישראלי "כאן".
 
יו״ר הדירקטוריון של רכבת ישראל, עו״ד משה שמעוני, מסר לאחר מינויה של רוזן לתפקיד: "אני מודה לחברי ועדת האיתור על תהליך איכותי ולברך את גיתית על היבחרה לתפקיד המשמעותי. בשמי ובשם כלל חברי הדירקטוריון אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה". 
מנכ״ל רכבת ישראל, שיקו זנה, ציין כי: "מזה זמן רב אנו מצויים בתהליך איתור האדם הראוי ביותר לתפקיד סמנכ״לית משאבי אנוש. מדובר בתפקיד משמעותי ובעל ערך רב המשפיע באופן הישיר ביותר על התרבות הארגונית שלנו ועל שביעות הרצון של אנשי החברה". לסיום מסר זנה: "אני מברך את גיתית לרגל הבחירה בה, מאחל לה הצלחה בתפקיד ומדגיש כי הצלחתה היא הצלחתנו".
גיתית רוזן אליצור (צילום: מיכה לובטון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה