מינויים

חברת UVeye מודיעה: זה הדירקטור החדש שיצטרף לשורותינו

החברה שפיתחה טכנולוגיה מבוססת AI לבדיקת רכבים מודיעה על מינויו של ד"ר איתי אור לדירקטור בינה מלאכותית. מומחיותו של איתי בתחום נשענת בין היתר על מעל 17 שנות ניסיון טכנולוגי ועסקי בתעשיות האוטומוטיב, מוליכים למחצה והתעשייה הביטחונית. הדירקטור החדש: "אני נרגש להצטרף לצוות המדהים הזה"
מערכת ice | 
ד"ר איתי אור (צילום שגב אורלב)
איתי אור מצטרף לחברת UVeye הישראלית אשר מייצרת מערכות אוטומטיות מבוססות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת לבדיקת רכבים כדי להוביל את יוזמות החדשנות בשילוב עם כלי Generative AI & AI מתקדמים.
החברה שפיתחה טכנולוגיה מבוססת AI לבדיקת רכבים מודיעה על מינויו של ד"ר איתי אור לדירקטור בינה מלאכותית. איתי יוביל את יוזמות פיתוח ה-AI וה-GenAI של UVeye  לצד הטמעת הסטאק הטכנולוגי בקנה מידה נרחב, תוך הבטחת ביצועים גבוהים והתאמה לתקני בטיחות, האתיקה והרגולציה הקפדניים ביותר. בימים אלה הוא מרחיב את צוות ה-AI של החברה על מנת לתמוך בגידול בתחום זה.
מומחיותו של איתי בתחום נשענת בין היתר על מעל 17 שנות ניסיון טכנולוגי ועסקי בתעשיות האוטומוטיב, מוליכים למחצה והתעשייה הביטחונית ומשולבת ברקע מולטידיסיפלינרי מקיף במדעים ובהנדסה. "הטכנולוגיה המתקדמת שמציעה UVeye לסריקת רכבים אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת היא חידוש מהפכני בתעשיית קמעונאות הרכב", אומר איתי.
"נכסי הדאטה הייחודיים והצומחים ללא הרף משנים את חוקי המשחק ואני נרגש להצטרף לצוות המדהים הזה במשימה ליצירת סטנדרט חדש לבטיחות ואמינות הרכבים ברחבי העולם. אני שמח לברך את איתי אור על הצטרפותו כדיירקטור AI בחברה", אמר אמיר חבר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה. "מומחיותו הרחבה והישגיו המוכחים של איתי בחדשנות טכנולוגית הם נכס יקר ערך עבורנו ועולים בקנה מידה אחד עם המחויבות שלנו להניע חדשנות ולדחוף את גבולות הלמידה העמוקה מבוססת בינה מלאכותית בפתרונות לענף הרכב". 
 
לפני הצטרפותו ל-UVeye, איתי שימש כ-CTO של Wisense Technologies וכהן כמנכ"ל ומייסד שותף ב-Aerialguard. הוא בעל תואר Ph.D. בלמידה עמוקה, M.Sc. בפיזיקה, ותואר B.Sc. בהנדסת תעופה וחלל, והניב עשרות פטנטים ופרסומים בכתבי עת מדעיים יוקרתיים.
UVeye היא החברה הראשונה בעולם ליצירת מערכות סריקה עבור רכבים עם תפוצה מסחרית רחבה. שילוב יוצא דופן בין אלגוריתמיקה, ארכיטקטורת Cloud, בינה מלאכותית, וטכנולוגיות מבוססות חיישנים, תחנות הבדיקה המהירות פורצות הדרך של החברה יכולות לזהות פגמים חיצוניים או מכניים ולזהות חריגות, שינויים או עצמים זרים מתחת וסביב כל צדדי הרכב תוך שניות.
טכנולוגיית  UVeye, מבוססת בינה מלאכותית, יכולה לזהות רשימה כמעט בלתי מוגבלת של בעיות ברכב, כולל נזילות שמן, נזקים חיצוניים כגון שריטות ושקעים, בעיות בדפנות הצמיגים ונזקים מגוונים למרכב. UVeye, שפותחה במקור לשימוש בעולם הביטחוני, הרחיבה את יישומיה הטכנולוגיים אל תעשיית הרכב, חוללה מהפכה בתהליכי בדיקה מרובי מוקדים ושיפור חווית הלקוח על ידי סריקה וזיהוי מגוון רחב של בעיות איכות ותיקון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה