מינויים

הארגון הפילנתרופי במינוי חדש: זו יו"ר שותפות חיפה-בוסטון החדשה

הסניף הישראלי של הפדרציה היהודית של בוסטון הודיעה על מינויה של ד"ר אפרת שפר ליושבת ראש החדשה של הארגון הפילנטרופי. שפר, ילידת ירושלים המתגוררת בחיפה, בעלת תואר שני ושלישי בפיזיקה ממכון ויצמן. בתפקידה האחרון כיהנה כנשיאת חברת פיליפס ישראל. הילה פרלמן-פניאל, מנכ"לית השותפות בירכה: "חיפשתי לא מעט אישה פורצת דרך"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
שותפות חיפה-בוסטון הינו הסניף הישראלי של הפדרציה היהודית של בוסטון. הארגון הפילנתרופי אשר פועל במשך 35 השנים האחרונות על מנת לחזק את הקשרים בין ישראל והתפוצות ברמה הקהילתית והאישית מינתה היום (חמישי) את ד"ר אפרת שפר ליושבת ראש החדשה של השותפות.
שפר, ילידת ירושלים המתגוררת בחיפה במשך שני העשורים האחרונים סיימה לימודי  תואר שני ושלישי בפיזיקה במכון ויצמן. בתפקידה האחרון כיהנה כנשיאת חברת פיליפס ישראל והיא בעלת למעלה מ-20 שנות ניסיון וידע במכשור רפואי ובריאות דיגיטאלית. כיום עובדת עם מנכ"לים וחברות בתחום טכנולוגיית הבריאות ותומכת בצמיחה האישית והעסקית שלהם.

צילום: שלמה שהם

ד"ר שפר משרה בתגובה למינוי: "אני גאה להיות חלק משותפות חיפה- בוסטון. אני שמחה על ההזדמנות לעבוד עם הילה פרלמן-פניאל, מנכ"לית הארגון וביחד נטפל בשלושת אזורי המיקוד שהגדרנו לעצמנו: מנהיגות, תעסוקה ולכידות חברתית". בתגובה, בירכה פניאל את יושבת הראש החדשה, "חיפשתי לא מעט שתצטרף אליי אישה פורצת דרך, משמעותית עם ניסיון וחזון, ואני מאושרת שאפרת נענתה לאתגר להיות היו"ר שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה