מינויים

עמידר קבעה לפנות בוקר: מונה מנכ"ל חדש ויו"ר דירקטוריון שהוא ניצחון לליצמן

רק בשעה 1:46 נמסרה לבורסה לניירות ערך ההחלטה בדבר מינויו של בנשימול לתפקיד הבכיר בחברת השיכון הלאומית, כאשר יאיר זילברשטיין מונה ליו"ר הדירקטוריון. אישורם של השניים צריך לעבור את אישורי שר השיכון והבינוי ושר הדיגיטל הלאומי
כפיר אדר | 
יעקב ליצמן (צילום אתר הכנסת)
רק בשעה 1:46 לפנות, נמסרה לבורסה לניירות ערך החלטתה של חברת עמידר לגבי מינוי המנכ"ל החדש, כאשר חברי דירקטוריון החברה בחרו באלי בנשימול לכהן בתפקיד הבכיר החברה, בהמשך להמלצותיה של ועדת איתור מנכ"ל שמונתה על ידי הדירקטוריון, ובתום הליך איתור מקיף.
לגבי זילברשטיין, מדובר בניצחון גדול לשר יעקב ליצמן שמדובר במקורבו והיה המועמד שלו לתפקיד וגם הודח קובי אמסלם מהתפקיד. מינויו לא צפוי להתקל בבעיות ויאושר בצורה חלקה.
כמו כן, בחר דירקטוריון החברה ביאיר זילברשטיין לכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. בחירת הדירקטוריון במנכ"ל וביו"ר הדירקטוריון כפופה לאישורם של שר הבינוי והשיכון ושר הדיגיטל הלאומי (לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים), אשר טרם נתקבל.
בתוך כך, פארס עמאד בן ה-59, ששירת בעברו כיועץ חיצוני במשרד הביטחון בין 2015-2018 והיה חבר בוועד המנהל של מכללת כנרת עד לאחרונה, מונה לדירקטור בחברת השיכון הארצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה