מינויים

מינויים חדשים בפירמת ראיית החשבון ושרותי הייעוץ הפיננסי EY

פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY מודיעה על שינוי בהנהגתה: בהתאם להסכם השותפות, רונן בראל, יו״ר הפירמה, יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. זאת לאחר 14 שנים בתפקיד, דורון שהרבני יחליפו 
בן רז | 
דורון שהרבני (צילום אופיר פרג'ון)
מינויים חדשים בפירמת ראיית החשבון ושרותי הייעוץ הפיננסי EY הודיעה היום (שני) על שינוי בהנהגתה: בהתאם להסכם השותפות, רונן בראל, יו״ר הפירמה, יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. זאת, לאחר 14 שנים בתפקיד. לתפקיד יו"ר הפירמה החדש נבחר דורון שהרבני, אשר החל את דרכו בפירמה ב-1986 כסטודנט ובשנת 2007 מונה לשותף המנהל, במשותף עם יורם טיץ.
 
לצד יורם טיץ, המשמש, כאמור, כשותף מנהל בפירמה משנת 2007, מונה שרון שולמן לתפקיד שותף מנהל. שרון הצטרף לפירמה לפני למעלה מ-20 שנה, פתח לראשונה את דסק המיסים של המשרד בארה"ב, ניהל את מחלקת המיסוי הבינלאומי ומנהל בהצלחה רבה למעלה מעשור את מחלקת המיסים
רונן בראל: ״זו הייתה זכות גדולה לעמוד בראש הפירמה הגדולה והטובה בישראל עם עובדים ושותפים מקצועיים ובעלי יכולות יוצאות דופן, אשר הפכו את המקום הזה לשם נרדף למצוינות עסקית וניהולית. זהו מסע בן 35 שנים אשר ידעתי להעריך בו כל יום מחדש וליהנות בכל תפקיד שעשיתי. הגם שאנו מובילי הענף ושברנו כמה וכמה שיאים, בטוחני שדורון, יחד עם השותפים והעובדים, יצליחו להוביל את הפירמה לשיאים חדשים ומאתגרים יותר. אני מבקש לאחל לדורון, יורם ושרון הצלחה רבה בתפקידיהם״.
דורון שהרבני: ״זו הזדמנות טובה לומר תודה בשם הפירמה לרונן, על תרומתו הגדולה לצמיחתה של  EY והפיכתה לאחד מהגופים המשמעותיים והמשפיעים במשק. EY צמחה ותמשיך לצמוח על בסיס של מצוינות ניהולית, עסקית ומקצועיות יוצאות דופן. אני שמח על הזכות לעמוד בראש הפירמה ויותר מכך על ההזדמנות לעבוד יחד עם השותפים והעובדים להמשך הצמחתו של הארגון ולהתמודדות עם האתגרים שמזמנת לנו התקופה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה