מינויים

אלי בן הרוש מונה למנכ"ל חברת הקנאביס StickIt

בן הרוש מגיע לחברה לאחר ששימש בעבר כנשיא ווניטייז הבורסאית במשך מספר חודשים עד לסיום תפקידו בשנת 2020. בנוסף, כיהן בעבר כסגן נשיא ומנכ"ל פרמייר מעבדות ים המלח ב- 6.5 שנים האחרונות 
אורן שטרנברג | 
אלי בן הרוש (צילום יערה דלוגשן)
חברת הקאנביס StickIt המפתחת את "מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) להכנסה לתוך סיגריה, מינתה את אלי בן-הרוש למנכ"ל החברה. מינויו של בן-הרוש מתבצע לצד כניסתה המיידית של החברה לייצור ושיווק מכירות באירופה.
בן-הרוש, כיהן עד לאחרונה כנשיא ווניטייז הבורסאית במשך מספר חודשים עד לסיום תפקידו בשנת 2020. בנוסף, כיהן בעבר כסגן נשיא ומנכ"ל פרמייר מעבדות ים המלח ב- 6.5 שנים האחרונות והיה אחראי על מכירות ב-74 מדינות ובכ-1,000 נקודות מכירה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנה. כמו כן, מכהן בן הרוש כדירקטור במספר חברות ונשיא חברת מריאנה בע"מ הפועלת בתחום המחקר והפיתוח בקנאביס.
חברת הקאנביס StickIt פיתחה "מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) המיועדים להכנסה לתוך סיגריה מכל סוג. מקלון הקאנביס  מזכיר קיסם שיניים, מה שמאפשר להכניס אותו בקלות לכל סיגריה. המקלון מורכב מתמצית מקור של רכיבי קנאביס - ולא מנגזרות שמנים - והוא נשרף באותה המהירות כמו הסיגריה וחוסך את הצורך המסורבל של הגלגול. הטכנולוגיה של StickIt, שנמצאת בהליך רישום להגנת פטנט בינלאומית, מאפשרת שמירה על מחיר אטרקטיבי לצרכן, חווית משתמש עקבית בכל פעם ואפשרות לשנות פונקציונליות, טעמים ומינון מדויק של החומרים האקטיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה