מינויים

הישר מהתעשייה האווירית: עוד מינוי לדירקטוריון סקאוטקאם

חברת סקאוטקאם העוסקת בתחום הצילום המזערי ובין היתר שיתפה פעולה עם נאס"א, מגייסת לדירקטוריון שלה דירקטורית חדשה שמגיעה מתפקידי ניהול בתעשייה האווירית, יו"ר החברה: "תוספת חשובה לדירקטוריון"
שירה יום טוב | 
פרופסור בנעד גולדווסר (צילום אינספירה)
ענבל קרייס, מנהלת החדשנות בחטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית, מצטרפת לדירקטוריון סקאוטקאם העוסקת בפיתוח פתרונות צילום וידאו זעירים. קרייס שימשה קודם לכן כסגנית מנהל מפעל חלל של התעשייה האווירית לישראל וראש פרויקט הפיתוח "חץ 3" והובילה את צוות התעשייה האווירית שהיה אחראי על תכנון ובניית החללית "בראשית" במסע לירח. קרייס מנהלת כיום, בנוסף, את משימת רקיע המדעית לתחנת החלל הבינלאומית.
רק לאחרונה הודיעה סקאוטקאם כי היזם מורי ארקין, שהשקיע לפני קצת פחות משנה שני מיליון דולר בחברה מצטרף לדירקטוריון החברה. במסגרת המהלכים האחרונים שמבצעת סקאוטקאם, היא גם גייסה 20 מיליון דולר ממספר גופים מוסדיים מובילים בהנפקה פרטית.
 ענבל קרייס
בעקבות הגיוס, הדירקטוריון, בראשו עומד פרופ' בנעד גולדווסר, החליט לנקוט צעדים כדי להעלות את החברה הנסחרת היום ב-OTCQB לנאסד״ק.
סקאוטקאם עוסקת בפיתוח ויצור פתרונות צילום וידאו זעירים וחדשניים שעמידים לתנאי סביבה קיצוניים. החברה מספקת את רכיביה, המבוססים על המצלמות הקטנות בעולם ועל טכנולוגיות משלימות, לחברות בתעשיות שונות. מכיוון שהמצלמות שלה נחשבות לקטנות במיוחד היא פונה מראש לשווקים בהם יש בעיות "גישה" – תחום הרפואה, הביטחון, התעופה והחלל. המצלמה של סקאוטקאם אף נדרשה לאחת המשימות של NASA בחלל החיצון.
"אנו שמחים על הצטרפותה של ענבל קרייס לסקאוטקאם ובטוחים שהיא תעניק תוספת חשובה לדירקטוריון שלנו", אמר יו"ר החברה בנעד גולדווסר. "אני משוכנע שהרקע המקצועי והניסיון העשיר של ענבל בתחומי הטכנולוגיה והחלל יתרמו רבות ויסייעו לסקאוטקאם להתפתח בעולמות אלה".
גולדווסר הוסיף: "סקאוטקאם זיהתה הזדמנויות עיסקיות גדולות בתחומי התחזוקה והתחזוקה המונעת שהינה אבן יסוד של החלק הצומח ביותר בתעשיה כיום ה- industry 4.0. סקאוטקאם תוכל למקסם את הערך השיווקי והעיסקי של הטכנולוגיות שהיא פיתחה עד כה, כולל המיקרו מצלמות העמידות בתנאי קיצון ושיטות השידור החוטיות והאלחוטיות הייחודיות שלה וליצור כך מהפכה בתוך המהפכה התעשייתית הרביעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה