מינויים

שמוליק אנצ'ל מונה למנכ"ל חדש של רשת "ריקושט"

אנצ'ל, אשר מונה למנכ"ל החדש, יכנס לתפקיד החל ממאי 2021 ויחליף את עופר נוינר, אשר כיהן בתפקיד עד לאחרונה. יוביל את תהליך היציאה ממשבר הקורונה שפגע ברשת ובחזרה לפעילויות המסורתיות
כפיר אדר | 
שמוליק אנצל (צילום אוסף פרטי)
מנכ"ל חדש לריקושט: הרשת הגדולה והמובילה בישראל לחיילים, קמפינג ותרמילאות, טיולים ונסיעות, ופעילות הפנאי מחוץ לבית כולל אופנת הפנאי ,הלבשה והנעלה מינתה לתפקיד את שמוליק אנצ'ל שייכנס עוד החדש למשרדו ויחליף את עופר נוינר.
אנצ'ל, בעל רקע קמעונאי עשיר וניסיון ניהולי בהקמת חברות קמעונאיות וניהול רשתות במגוון קטגוריות נפוצות: בעברו כיהן כמנכ"ל קובצת בי שבבעלות חב' אלון אחזקות וכוללת את החברות –נעמן, ששת, ורדינון, כפר השעשועים ,הכל בדולר וד"ר בייבי. הוא הקים וניהל את "טן חברה לדלק" ובעבר ניהל את דלק ישראל, תחנות הדלק ומנטה. כמו כן, כיהן בעבר ובהצלחה, כמנכ"ל רשת "ריקושט" בין השנים 2013-2014.
אנצ'ל יוביל את תהליך היציאה ממשבר הקורונה שפגע ברשת ובחזרה לפעילויות המסורתיות עם צה"ל וכוחות הבטחון, מחנאות, טיולים והובלת תרבות הספורט והפנאי של רשת "ריקושט" בתחום החיילים והפנאי.
כיום מונה הרשת 50 סניפים הפרוסים בכל רחבי ישראל ומעסיקה כ-250 עובדים: החל מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום. סניפי ריקושט ממוקמים בקניונים, במתחמי קניות ובחנויות רחוב, ומופעלים הן בבעלות ישירה והן בזכיינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה