מינויים

בן רובינו מונה לסמנכ"ל השיווק של פפר

הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל - פפר, מבית בנק לאומי ממנה בימים אלו סמנכ"ל חדש בתחום השיווק והפיתוח: "נמשיך לעבוד בכדי לחזק את מערכת היחסים של לקוחות פפר עם הכסף שלהם"
שירה יום טוב |  5
בן רובינו (צילום באדיבות המצולם)
מינוי חדש בבנק הדיגיטלי פפר מבית בנק לאומי. בן רובינו מונה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בבנק. רובינו בעל תואר ראשון בתקשורת מהמרכז הבינתחומי ובעל תואר שני במנהל עסקים מאותו מוסד. את דרכו המקצועית החל בעולם היח"צ כשבשירות הצבאי שלו שירת בדובר צה"ל ומשם המשיך לעשות בתחום, בהמשך עסק בנדל"ן, הקים חברה ליבוא חומרי בניין והתחדשות עירונית ולפני כשנתיים הגיע לראשונה לפפר.
בפפר החל את דרכו כמנהל פיתוח עסקי של תחום האשראי בבנק וכמו כן עסק בשת"פ מסחרי עם חברות פינט והייטק. כאמור, החודש מונה רובינו לסמנכ"ל אחרי שטיפס מהר בסולם המינויים בבנק.
רובינו הגיב על מינויו ואמר, "אני מודה לפפר על האמון במינוי לתפקיד. פפר נמצא בחוד החנית של הבנקאות הדיגיטלית בישראל, והוא חשבון הבנק הראשון להציע שירותי בנקאות שהם 100% במובייל.

התפקיד הוא אתגר משמעותי עבורי. נמשיך לעבוד בכדי לחזק ולבנות את מערכת היחסים של לקוחות פפר עם הכסף שלהם, ועל ידי כך לעזור להם לצמוח יחד איתו. זאת תקופה מרגשת להיות חלק מעולם הבנקאות, אני גאה להיות חלק מחברה שבאה להנגיש את העולם הפיננסי לכולם, במיוחד בתקופה בה המודעות לצורך שבתכנון העתיד הפיננסי גדלה יותר ויותר.
אחרי שהשקנו בשבוע שעבר את אפשרות התשלום במכשירי IOS, אפל פיי ללקוחות פפר והשבוע ציינו אבן דרך משמעותית עם מוצר משכנתאות, אנחנו מסתכלים קדימה. בקרוב נשיק מוצרים נוספים, בכדי להמשיך להבטיח את מקומו של פפר כגורם משמעותי באקוסיסטם הפיננסי בישראל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נשמע כשיר
    מבצע סבתא 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משירות בדובר צהל, לנדלן, ליבוא חומרי בניה, להקמת להקת מחול ומשם לקידוח בחפצי אמנות ישנים לשם הפקת צלילים שבהם ייעשה שימוש לצורך אילוף דובי נמלים. כמה דקות יקח עד שיתהפכו עליו? הימורים?
    סגור
  • 3.
    למה צריך קשרים כשיש פרוטקציה
    חנן ענן 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רובינו?......מוכר לכם שם המשפחה???? הבן של מירי ???....
    סגור
  • לא מה פתאום אחיייי אין קשר בכלל
    עוד אחד 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנאדם מוכשר ברמות חחחח אמא קנתה לו תואר ע״ח הבנק וגם סידרה עבודה,מה רע? מי שקרוב לצלחת וטעים לו אוכל אותה וקורא גם למשפחה, אם אפשר למה לא??? הבן של מירי אסיף מחכה בפינה גם כבר הרבה זמן… ????אוכלי חינם זה לשון מעטה לאנשים עם אפס כישורים אבל קשרים נאים
    סגור
  • 2.
    פגישה
    דר' דב ינאי 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מעל 80 מיצג את הדור ה4 הZקנים החדשים . צריך להקים להם בנק.. מציע פגישה
    סגור
  • 1.
    אולי הוא ישנה את הדבר התמוה שאזרח אמריקני אינו יכול לפת
    יהודה דדוביץ 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפתוח חשבון בפפר. אולי תקחו עמלה חד פעמית, כדי שניכנס לסניף פיזי כדי לחתום על הניירות שמסדירות, כמו בכל בנק.
    סגור