מינויים

עורך וואלה! סלבס פורש לאחר עשור

לאחר עשור בתפקיד עורך מדור הסלבס של אתר וואלה!,  אדם סרור החליט לפרוש מהתפקיד ולעבור לדרך חדש. סרור: "וואלה! סלבס היה לי כבית. זכיתי להיות ממייסדי האתר שמובנים רבים היה פורץ  דרך והכתיב שפה ודרכי סיקור יצירתיות"
מערכת ice |  4
אדם סרור (צילום יחצ וואלה)
אדם סרור הודיע היום (חמישי) שהוא פורש מתפקידו כעורך וואלה! סלבס ופונה לדרך חדשה. את דרכו ככתב סרור החל באתר בצוות שהקים את מדור הסלבס באתר וואלה. לאחר שעזב, חזר לאתר לתפקיד עורך המדור ולאחר עשור בתפקיד סרור החליט לפרוש.
כאמור, סרור התחיל את דרכו ככתב בצוות שהקים את וואלה! סלבס לפני כ-15 שנה, לאחר מכן כיהן כעורך מדור ברנז'ה בפנאי פלוס ועורך מדור טלוויזיה וקולנוע בגיא פינס. לפני עשור חזר לוואלה! לתפקיד עורך וואלה! סלבס. בוואלה מספרים כי סרור במסגרת תפקידו היה אחראי על חשיפות, סקופים בלעדיים וכתבות תחקיר. כמו כן סרור דאג לקדם במדור פרויקטים חברתיים בדגש על זכויות הקהילה הגאה.
עורך וואלה ערן טיפנברון, מסר על הפרישה: "במהלך כהונתו אדם הביא את וואלה! סלבס להיות ערוץ בידור מוביל ומוערך, אני רוצה להודות לאדם על תרומתו הרבה ועל עבודתו המקצועית ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
אדם סרור הוסיף: "במשך 15 שנים וואלה! סלבס היה לי כבית. זכיתי להיות ממייסדי האתר שמובנים רבים היה פורץ  דרך והכתיב שפה ודרכי סיקור יצירתיות. לאחר אינספור סקופים מדוברים, קמפיינים ופרויקטים להעלאת המודעות במאבקים חברתיים, החלטתי שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לכל העורכים ולקולגות שלי. תודה על הכל״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוא איש רע
    עופר 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך כפרה
    סגור
  • 3.
    המאהב של רינו סרור? (ל"ת)
    רזי 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יו, לאן הוא עובר? מישהו יודע?
    דיייי 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כאילו מי מעז לעזוב כזה תפקיד אחרי עשור, עם שכר מפנק והטבות, ויחצנים שמפנקים אותך בלי סוף, רק בשביל.... בשביל מה בדיוק? הוא להודיע לאן הוא עובר? כאילו הוא עובר לאנשהו, אין סיכוי שהוא עוזב מיוזמתו, במצב של השוק הנוכחי, בלי שיש לו תפקיד אחר ביד. נכון?!
    סגור
  • 1.
    לא נתגעגע.. בון ווייאייאז'!! (ל"ת)
    יחצנית 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור