מינויים

עדי חשמונאי מונתה לכתבת הצפון וחיפה ב"הארץ"

תחליף את נעה שפיגל שעברה להיות כתבת העיתון בכנסת. חשמונאי שימשה לפני כן ככתבת הצפון בוואללה וישראל היום
מערכת ice |  1
עדי חשמונאי (צילום פייסבוק/ עדי חשמונאי)
מינוי חדש בעיתון "הארץ" יצא היום לדרך. עדי חשמונאי מונתה לכתבת שתסקר עבור העיתון את אזור חיפה והצפון.  העיתונאית תחליף בתפקיד את נעה שפיגל שעברה לסקר עבור העיתון את הכנסת.
המינוי נחשף לראשונה באמצעות פוסט שכתבה שפיגל בפייסבוק: "מהיום זה כבר רשמי (ומאוד משמח), עדי חשמונאי הנהדרת, (לשעבר וואלה, ישראל היום, ועוד כמה), נכנסת לתפקיד כתבת צפון וחיפה ב"הארץ" במקומי, אז מעכשיו – סיפורים טובים אליה בבקשה".
לנדאו הוסיפה בפוסט כי היא עוברת בקרוב לשמש ככתבת העיתון בכנסת והודתה גם לחבריה שליוו אותה במשך השנים. 
"רציתי רק לנצל את ההזדמנות ולהגיד שהייתם שותפים אמיתיים לעבודה שלי, ובלעדיכם הסיפורים שלי לא היו נראים אותו דבר. מי ייתן ועוד יצא לנו לנגב חומוס או לשתות קצת בירה בצהרי היום ביחד. תודה ענקית לשניכם, ותמשיכו להיות כאלה נהדרים".
חשמונאי החלה את דרכה העיתונאית בשנת 1997 ברדיו צפון במגוון תפקידים. ב-2013 החלה לעבוד בוואלה ככתבת הצפון ואיכות הסביבה. היא המשיכה לאחר מכן באותם תחומי הסיקור ב"ישראל היום" וכעת מגיעה ל"הארץ".
 

מהיום זה כבר רשמי (ומאוד משמח), עדי חשמונאי הנהדרת Adi Hashmonai , (לשעבר וואלה, ישראל היום, ועוד כמה), נכנסת לתפקיד כתבת צפון וחיפה ב"הארץ" במקומי, אז מעכשיו – סיפורים טובים אליה בבקשה. אני כאמור עוד קצת בחופש ובקרוב אשוב לספר לכם סיפורים מהכנסת, אבל שניה לפני, בלי יותר מדי סיכומים, יש המון אנשים שאני חייבת להם תודה על הליווי והעזרה במהלך הדרך, ביניהם יש שניים חשובים במיוחד שליוו אותי בשש וחצי השנים האחרונות מאז שנכנסתי לתפקיד, אז הנה פוסט שמוקדש להם ולעבודה האדירה שלהם (קצת רגשני אז סליחה מראש). גיל אליהו Gil Eliyahu ורמי שלוש Rami Shllush , שני צלמי "הארץ" בצפון, הם שילוב נפלא של עיתונאים מהמעלה הראשונה, כאלה שיודעים לזהות את הסיפור ולהעביר אותו דרך העדשה, יחד עם אומנים שיודעים לקחת סיטואציה, לפעמים הכי פשוטה ומשעממת בעולם, ולתת לה את הזוית שתזיז למי שיראה את התמונה משהו בלב או בראש, ואנשים, פשוט אנשים, שכיף לצאת איתם פעם אחרי פעם למשימות. חברים. מה לא עברנו ביחד בשנים האחרונות בצפון – מלילות לבנים תחת טילים ברמת הגולן ותצפיות על מלחמת האזרחים, ההילולה במירון, (ועוד אחת, ועוד אחת, ושוב ושוב) הפגנות בקיסריה, הפגנות באום אל פחם, הפגנות בחיפה, הפגנות בכפר כנא ואיפה לא, בימ"ש מחוזי נצרת, מחוזי חיפה, הארכות מעצר במגוון בתי משפט שלום, כינרת, הוי כינרת שלנו (ועדיף לא ביולי-אוגוסט), הסתננות לפארק בעפולה, זירות רצח בכמות שכבר הפסקנו לספור, ושוב מתיחות בטחונית באחד הגבולות, ובין לבין גם קצת שמירה על השפיות בדמות מעקבים אחרי הרגלי העבודה של דבורי בומבוס או סתם גללים של לוטרות עם רמי, והשכבת מארבים על גדודי עגורים או נוטריות בשחיית בוקר עם גיל. אין ספור חוויות מגוונות (וכן, לפעמים גם קצת עצבים, כי זה חלק מהעניין), אבל בעיקר – המון סיפורים שחווינו ביחד. אתם עם המצלמות, אני כותבת, והרבה פעמים, לשמחתי, גם זיהיתם סיפורים, או תרמתם במהלך העבודה שאלות מעניינות שהעשירו את הטקסטים עוד יותר. רציתי רק לנצל את ההזמנות ולהגיד שהייתם שותפים אמיתיים לעבודה שלי, ובלעדיכם הסיפורים שלי לא היו נראים אותו דבר. מי יתן ועוד יצא לנו לנגב חומוס או לשתות קצת בירה בצהרי היום ביחד. תודה ענקית לשניכם, ותמשיכו להיות כאלה נהדרים. (בצילום המצורף- שלושה אנשים שאמורים להיות בעלי אינטליגנציה בסיסית לכל הפחות, שיושבים באוטו ולא מבינים שהם מצלמים וידאו ולא סלפי)

Posted by Noa Shpigel on Sunday, July 18, 2021
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לנדאו לא קשורה לחלוטין ..... (ל"ת)
    נעה שפיגל או לנדאו ? 07/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור