מינויים

דה נירו שים לב: שלדון ריץ מונה למנכ"ל מלון VERT

מי שאירח וליווה את גדולי המנהיגים והסלבס ביניהם רוברט דה נירו, הנסיך צ'ארלס, ברברה סטרייסנד וטוני בלייר, מונה למנכ"ל מלון VERT בירושלים מרשת מלונות אפריקה-ישראל
מערכת ice | 
שלדון ריץ (צילום קראון פלזה יחצ)
שלדון ריץ מונה אתמול (שני) למנכ"ל מלון VERT ירושלים מרשת מלונות אפריקה ישראל
ריץ הוא בעל ניסיון רב בענף המלונאות. ריץ עבד ברשת מלונות דן כ- 22 שנים ובתפקידו האחרון שימש כמנהל מלון קינג דוויד בירושלים.
במסגרת תפקידיו השונים ברשת זכה שלדון ללוות ולטפל במנהיגים ומובילי דעה רבים בעולם כמו אנגלה מרקל, טוני בלייר, בוריס ג'ונסון, הנסיך צ'ארלס, ברברה סטרייסנד, רוברט דה נירו ועוד. לפני כן, ריץ השיק וניהל את מלון הילטון בירושלים.
כזכור, שלדון ריץ נולד בדרבן, דרום אפריקה ועלה לארץ בשנת 1992, בעל תואר בניהול מלונות מ-M.L SULTAN HOTEL SCHOOL  בדרבן, דרום אפריקה. בנוסף, הוא בוגר של שני קורסים במלונאות מאוניברסיטת קורנל בניו יורק.
מחברת מלונות אפריקה ישראל נמסר כי החברה מנהלת בשנה האחרונה תהליך שדרוג מהותי ברשת מלונות "קראון פלזה". המלונות באילת, ירושלים, ים המלח, 3 המלונות בת"א והמלון בחיפה, שודרגו בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. על עבודות העיצוב והתכנון נשכרו שרותיהם של צמרת האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל. כל מלון ברשת עבר שדרוג, החל מהחיצוניות ועד שימת דגש על הפרטים הקטנים. השיפוץ כולל עיצוב מחדש, שיפוץ וחידוש חללי המלון הציבורים. כמו כן גם חודשו טרקליני העסקים, חדרי האירוח והסוויטות וכן החלפת מערכות הבניין לשימוש בטכנולוגיות חכמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה