מינויים

מנכ"ל חדש להראל קרנות נאמנות, לאן יעזוב המנכ"ל הנוכחי?

אורי שור צפוי להתמנות לתפקיד ולמשנה למנכ"ל הראל פיננסים במקום ירון דייגי שפונה לדרך עצמאית, שרון תובל ימונה למשנה למנכל הראל פיננסים ויהיה אחראי על מערך התפעול והכספים של בית ההשקעות, מיכאל בנוולגי, יצטרף כסגן מנהל חטיבת ההשקעות, יאיר מנדלסון ישמש מנכ״ל חברת הקרנות

כפיר אדר | 
הראל (צילום Magma Images)
אורי שור, מי שהקים ושימש למעלה מ-10 שנים כמנכ"ל הראל סל, צפוי בעוד מספר חודשים להתמנות למנכ״ל הראל קרנות נאמנות ויחליף בתפקידו את ירון דייגי, המסיים קדנציה מוצלחת של כחמש שנים בתפקידו, במהלכן החברה הפכה לאחת החברות הצומחות בתעשייה וזכתה לאמון רב מצד יועצי ההשקעות בבנקים השונים. דייגי פונה ללדרך חדשה ומקים פעילות עצמאית. נבחנת האפשרות להמשך התקשרות עם דייגי במסגרת הראל פיננסים. 
שרון תובל, אשר כיהן כמשנה למנכ"ל הראל קרנות נאמנות, ימונה כעת למשנה למנכ״ל הראל פיננסים וינהל את מערך הכספים והתפעול של הראל פיננסים. שרון תובל, מנהל מקצועי, מנוסה ומוערך מאוד, ירחיב את תחומי אחריותו וינהל גם את תחום הכספים ויחליף את דרור דפס אשר מסיים בהצלחה רבה כ 15 שנים בהראל פיננסים.
במסגרת המשך חיזוק מערך ההשקעות של הראל פיננסים יצטרף מיכאל בנוולגי, אשר שימש כסמנכ״ל השקעות של פסגות ני״ע והיה אחראי על צוות השקעות שניהל מעל ל 60 מיליארד ש״ח. מיכאל ימונה כסגן מנהל חטיבת ההשקעות של החברה, בניהולו של כפיר חסין מנהל ההשקעות הראשי.
יאיר מנדלסון, המשמש  כסמנכ״ל פיתוח עסקי בהראל פיננסים ומנכ״ל אלפא טק ניהול השקעות, ימונה למשנה למנכ״ל חברת קרנות הנאמנות בתחום האקטיבי. זאת לצד דוד ידיד משנה למנכל הקרנות בתחום הפאסיבי .
שמעון אלקבץ, יו"ר הראל פיננסים ויו"ר הראל קרנות נאמנות, מסר כי: ״כל המינויים הינם של מנהלים מנוסים, מקצועיים ומוערכים בשוק ההון והם מלמדים על החשיבות שהראל מייחסת להון האנושי המוביל את החברה ובקידום אנשים מצוינים מבית".  אלקבץ ציין כי "אורי שור, הינו אחד מהמנהלים המנוסים בשוק ההון בישראל, ומי שהקים בשנת 2008 את חברת הראל סל שהייתה מנוע צמיחה עיקרי בהראל פיננסים כעשור. לפיכך, הוא מינוי טבעי למנכ״ל הראל קרנות נאמנות, המאגדת היום את פעילות קרנות הנאמנות הפאסיביות והאקטיביות
של הקבוצה. לאורי שור יש ידע וניסיון עשיר במיוחד, ותחת הנהגתו צפויה החברה לשמור על מקצועיות ותנופת עשייה. ירון דייגי אשר יסיים קדנציה מוצלחת של כחמש שנים בתפקידו, הוביל בשנים האחרונות יחד עם חברי ההנהלה למפנה חיובי בביצועים העסקיים של החברה, חרף סביבה מאתגרת ובמיוחד בשנת הקורונה והפך אותה לגורם מוביל בענף. אני מודה לירון על תפקודו הטוב ועל תרומתו הרבה.
טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים ברך את אורי שור, שרון תובל ויאיר מנדלסון על קידומם וציין כי הוא סמוך ובטוח על המשך תרומתם החשובה לחברה. קדם הוסיף כי הוא שמח על בחירתו של מיכאל להצטרף לנבחרת המנהלים הבכירים של הראל פיננסים: "אני משוכנע שניסיונו ויכולותיו ישתלבו ויסייעו לצוות מנהלי ההשקעות המקצועי שלנו". קדם הדגיש: "אני סמוך ובטוח שכל המינויים, יחד עם הצוות המנוסה והמחויב הקיים בהראל פיננסים, יסייעו בהמשך תנופת העשייה וההצלחה המלווה אותנו בשנים האחרונות לטובת לקוחותינו, הסוכנים ויועצי ההשקעות בבנקים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה