מינויים

אמיר אוחנה פיטר? זה הג'וב החדש של אמי פלמור

לאחר שעזבה את תפקידה כמנכ"לית משרד המשפטים עם החלטתו של השר הנכנס דאז, אמיר אוחנה, קיבלה היום אמי פלמור רוח גבית משרת האנרגיה קארין אלהרר ושר האוצר אביגדור ליברמן, ותמונה לאחד התפקידים המרכזיים בישראל
מערכת ice |  2
אמי פלמור (צילום עופר וקנין)
שנתיים בלבד לאחר עזיבתה את תפקיד מנכ"לית משרד המשפטים לאחר ההחלטה של השר דאז אמיר אוחנה, אמי פלמור עם ג'וב חדש ויוקרתי.
שרת האנרגיה, קארין אלהרר ושר האוצר, אביגדור ליברמן, החליטו היום (חמישי) לקדם את מועמדותם של עו"ד אמי פלמור לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החשמל ושל השר לשעבר יצחק אהרונוביץ' לתפקיד יו"ר חברת מקורות. ההחלטה הגיעה לאחר ששרת האנרגיה ושר האוצר קיימו התייעצויות בנושא כמתחייב בחוק. מינוייהם של פלמור ואהרונוביץ' תלויים באישורה של וועדת המינויים. פלמור תחליף בתפקיד יפתח רון טל שמונה לאחרונה ליו"ר דירקטוריון חברת הביטוח מגדל.
פלמור, בת ה-55, שימשה כאמור במשך 6 שנים בתפקיד מנכ"לית משרד המשפטים. על פי הודעת משרד האוצר: בזמן תפקידה כמנכ"לית משרד המשפטים הובילה פלמור בהצלחה שורה של רפורמות ארגוניות במשרד, ביניהן טרנספורמציה דיגיטאלית ביחידות העסקיות שהעלו את דירוג ישראל במדדי doing business, הקמת אגפי אסטרטגיה ושירות, ורפורמה בלימודי ראיית חשבון.
בימים אלו מתמודדת חברת החשמל עם רפורמה אדירה שמטרותיה ביזור משק החשמל, פיתוח רשת ההולכה והחלוקה ומעבר לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות. רפורמה זו מזמנת לחברה אתגרים עצומים וצורך להפרד מחטיבות, להתייעל ולשים יתר תשומת לב אל הצרכנים שהופכים עתה ליצרנים. לאתגרים אלו תדרש פלמור עם כניסתה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה ועל ישנה חשיבות גדולה לכישוריה המקצועיים והנסיון שצברה בניהול של ארגון מורכב, ובהובלת רפורמות משמעותיות.
כזכור, ביולי 2019, החליטה פלמור לפרוש מתפקידה לאחר שהשר הנכנס, אמיר אוחנה מהליכוד, החליט להחליף במשרד מנכ"ל מטעמו. פלמור כיהנה תחת השרות ציפי לבני ואיילת שקד. על פי הדיווחים, החלטתה של שקד להשאיר את פלמור, הנחשבת עם דעות פוליטיות בצד "השמאל" של המפה, עוררה הפתעה, ופלמור גם הודתה לה עם סיום תפקידה: "אני מבקשת להודות לשרות ציפי לבני ואיילת שקד על ההזדמנות, האמון והגיבוי שקיבלתי לנהל משרד מהחשובים והמשפיעים במדינה. אני נפרדת מהמשרד אחרי 23 שנים של עבודה מספקת, הן כפרקליטה פלילית, הן כמנהלת מחלקת החנינות והן כמנהלת כללית. בשנים אלה נגעתי בנושאים רבים ורגישים, משפטיים, כלכליים וחברתיים. אני פורשת מהתפקיד מלאת סיפוק ומודה ל-5,000 עובדי המשרד ול-40 מנהלי היחידות ולכל מי שעבד לצידי במסירות ונאמנות לאורך השנים. אני מאחלת הצלחה רבה לשר אוחנה ולמחליפי, ואסייע בהעברה מסודרת של התפקיד". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אי אפשר להפטר ממנה (ל"ת)
    Ronj 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חבל שהיא אפשר לפטר ממך (ל"ת)
    שמאלן 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור