מינויים

קבוצת הנדל"ן שפונדר פדלון מינתה סמנכ"לית שיווק ומכירה

לאחר שבתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת השיווק והדיגיטל של חברת ewave נדל"ן, וכמנהלת מכירות בפרויקט AGAM כנרת של קבוצת יוכלמן, שרון רייך בר מנשה מונתה לתפקיד בחברת הייזום וביצוע הפרויקטים למגורים, תעסוקה ומסחר
כפיר אדר | 
שרון רייך בר מנשה (צילום יפעת פאר)
שרון רייך בר מנשה מונתה במהלך השבוע האחרון לתפקיד סמנכל"ית השיווק והמכירות החדשה של קבוצת שפונדר פדלון, העוסקת בייזום וביצוע פרוייקטים למגורים, תעסוקה ומסחר.
רייך בר מנשה, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, היא בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-10 שנים בתחומי הפרסום, השיווק ומכירות נדל"ן. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת השיווק והדיגיטל של חברת ewave נדל"ן, וכמנהלת מכירות בפרויקט AGAM כנרת של קבוצת יוכלמן.
קבוצת שפונדר פדלון הוקמה על ידי דור ההמשך של שתיים מהמשפחות הוותיקות והשורשיות של ענף הבניה בישראל. כיום מקדמת הקבוצה מאות יחידות דיור בבת-ים, כפר סבא, ואבן יהודה, קומפלקסים של מסחר ומשרדים בנתניה וראשון לציון, ובונה עשרות פרוייקטים נוספים באמצעות זרוע הביצוע שלה.
עם הצטרפותה אמרה רייך בר מנשה: "אני גאה להיות חלק מבניית הארץ, בחברה שיוזמת ובונה בעצמה, ורואה בכך שליחות. אני ממליצה לצעירים עם הון ראשוני לקנות דירה בישראל ולא להתפתות לעסקאות בחו"ל, כי נכס בארץ הוא ברכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה