מינויים

רמי שביט הכריע: זה המנכ"ל החדש של המשביר לצרכן

בעלי המשביר לצרכן, רמי שביט, מפנה את תפקיד המנכ"ל עבור עמיר משה ששימש בעברו כמשנה למנכ"ל המשביר. שביט ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל וכמנכ"ל החברה הציבורית
יהודה לוינגר |  2
רמי שביט, המשביר לצרכן (צילום מתוך אתר duns100, ויקיפדיה)
המשביר לצרכן בתי כלבו הודיעה היום (חמישי) על מינויו של עמיר משה למנכ"ל החברה.  רמי שביט יהיה יו"ר דירקטוריון פעיל ומנכ"ל החברה הציבורית המשביר 365 בע"מ, המינוי ייכנס לתוקף כבר מהיום.
מינויו של משה מגיע לאחר עלייה דרמטית במניית המשביר בחודש האחרון שהגיעה לשיאה גם בזינוק של מאות אחוזים. המנכ"ל החדש יחליף את שביט עצמו ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות לאחר פרישתו של אסף בן דב לפני כן.
עמיר  החל את דרכו ב-1995 כסמנכ"ל שיווק ומכירות בגולף. בין השנים 2003-2007 שימש כמשנה למנכ"ל המשביר לצרכן, ולאחר מכן היה במשך 7 שנים מנכ"ל חברת גרפיטי מקבוצת נייר חדרה. בתפקידו האחרון, שימש כמנכ"ל H&O  במשך כ-8 שנים.

עמיר משה, מנכ"ל המשביר לצרכן. צילום: יחצ
לדברי רמי שביט: "עמיר הוא מנהל מנוסה ומוכשר ואני שמח ומברך על מינויו  למנכ"ל רשת בתי הכלבו. לעמיר ניסיון קמעונאי וניהולי רב, שצבר לאורך שנים. אני מאמין שעמיר הוא הנכון לתפקיד זה ואנו מאחלים לכולנו בהצלחה".
עמיר משה הוסיף כי "אני נרגש מהמינוי ומשובי למשפחת המשביר כמנכ"ל. שוק הקמעונאות נמצא במהפכה לאור משבר הקורונה, וכעת יש אפשרויות צמיחה גדולות יותר ואני בהחלט מוכן לאתגר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עראבה
    מיסון אחמד 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מיסון אחמד מן אכפאר עראבה אני יש לי בעאית רצני עם לקחות שלכם אני נסיתי לתכשר לכםאמון אף אחד לא ענה כי הי משו אצלכם קנבת קסף מעברה על חשבון שלה אני מבכשת למצור אלי כשיר דחוף או אני ילך למשטרה יש לי מסמכים בברכה מיסון אחמד פלפון 0528586888
    סגור
  • 1.
    הרבה בן אומרים (ל"ת)
    זאן 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור