מינויים

אחד מבכירי המשק עזב את תפקידיו לטובת תפקידו כשגריר

נשיא התאחדות המלונות בישראל, יו״ר אל״ה, חבר דירקטוריון פתאל החזקות ודירקטוריון אלון חיפושי גז אמיר חייק, נכנס רשמית לתפקידו כשגריר במדינה במפרץ הפרסי, בן כספית איחל בהומור: "לא מתרגש מהמינוי החדש שלך, אתה יודע מה הסחורה הנדרשת ואתה מתבקש לעשות הכל כדי לספק אותה: רוכש להפועל ת"א"
מערכת ice | 
רו"ח אמיר חייק (צילום סמדר כפרי)
אחרי שמילא שורה של תפקידים בכירים במשק הישראלי, אמיר חייק הודיע כי הוא סיים רשמית את מחויבויותיו בדרך לתפקיד חדש - שגריר ישראל באמירויות, תפקיד אליו מונה על ידי שר החוץ יאיר לפיד בחודש יולי האחרון. בציוץ בטוויטר לקראת חצות אמש (חמישי) הוא שיתף את עוקביו במהלך.
חייק כתב בטוויטר שלו: "התפטרתי היום מ: תפקיד נשיא התאחדות המלונות בישראל. תפקיד יו״ר אל״ה. דירקטוריון פתאל החזקות. דירקטוריון אלון חיפושי גז". מתחת הוסיף אימוג'י של דגל איחוד האמירויות, ישראל ויונה עם עלה של זית.
 
בן כספית הגיב לו על המינוי: "תקשיב בחורצ'יק, אני לא מתרגש מהמינוי החדש שלך. עם כל הכבוד. שגריר באמירויות, סבבה. אתה יודע מה הסחורה הנדרשת ואתה מתבקש לעשות הכל כדי לספק אותה: רוכש להפועל ת"א, כמה שיותר עשיר, ואם אפשר שיהיה איש אמיתי. בשמי ובשם האולטראס, שיהיה בהצלחה. ואנחנו מגיעים (כולנו) לבקר".
יועץ התקשורת אבי בניהו כתב: "ענף המלונאות והתיירות נפרד אמש מנשיא התאחדות המלונות אמיר חייק שיוצא לכהן כשגריר ישראל הראשון באחוד האמירויות. אמיר הוא לא רק לקוח אלא גם חבר ותיק ודרכנו נצטלבו בתפקידים שמילא במכון היצוא, במשרד הכלכלה, בהתאחדות התעשיינים ובמלונות. אל מול האתגרים - אין מתאים מאמיר. בהצלחה חבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה