מינויים

ג'וב נוסף לבר סימן טוב, זו החברה שמצטרף אליה

אחרי שהצטרף כדירקטור לשתי חברות, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, מקבל תפקיד חדש בחברה מבטיחה ששוויה צמח בשנה האחרונה בכ-200% 
מערכת ice |  2
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב מצטרף לעוד חברה בתחום הרפואה, חצי שנה אחרי פרישתו מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות במאי האחרון. בר סימן טוב שכבר נכנס מאז כדירקטור בחברות מהעולם העסקי בהן UpHealth האמריקאית שעוסקת ברפואה דיגיטלית, וכמו כן משמש כדירקטור בחברת האנרגיה הירוקה נופר אנרגיה. כעת דווח כי הוא לקראת חברות דירקטוריון חדשה כשייכנס לתפקיד דירקטור  בחברה הישראלית בונוס ביוגרופ, חברה בתחום אחר משתיהן.  
החברה, בניהולו של שי מרצקי עוסקת בהנדסה ביו-רפואית, והיא הראשונה מתחום זה שבר סימן טוב מצטרף אליה. בונוס ביוגרופ עובדת כיום על שני פיתוחים חשובים של החברה שהעלו את המנייה שלה בשיעור של כ-200% רק השנה והיא נסחרת כעת בבורסה בת"א לפי שווי של 1.66 מיליארד דולר.
החברה מתמחה בהנדסת רקמות ותאים, והצמיחה הגדולה שחוותה בשנה האחרונה נובעת מפיתוח של שתלי עצם חיים שאמור להוות פיתרון רפואי לכריתת עצמות בהליך שבו מתצע גידול של רקמות עצם של חולה בתנאי מעבד לצורך השתלה מחודשת של העצם בגוף החולה. הפיתוח השני שאחראי לצמיחה של החברה וככל הנראה גם לבחירה בסימן טוב, הוא תרופה שייעודה הוא טיפול במקרים של מצוקה נשימתית מסכנת חיים, שייתן פיתרון גם למצוקות נשימתיות שנגרמות בעקבות הקורונה – מיזנקיור.
התרופנ כבר נוסתה בארץ ב-20 מקרים בבית החולים החיפאי רמב"ם  והניסוי הראשוני שלה העלה תוצאות טובות לשימוש. לפני חודש התרופה עברה את אישור משרד הבריאות להיכנס לכלל בתי החולים בישראל ולהתקדם שלב נוסף בניסוי הקליני שלה על מטופלים. בעקבות זאת הודיע החברה כי היא נערכת לקראת ייצור מוגבר של התרופה ואף רכשה מבנה בשטח של כ-2,000 מ"ר בו יוקמו מעבדות שייצרו את התרופה.
הבחירה בבר סימן טוב לא מגיעה רק לאור הניסיון שלו עם מגיפת הקורונה אלא ככל הנראה בשל הניסיון של מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר בתחומים העסקיים לאור תפקידים קודמים ששימש בהם כשהיה הממונה על התקציבים במשרד האוצר וכן הציר הכלכלי בארה"ב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחחחחח
    איציק 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מצדיק את ההשקעה בלהגיב
    סגור
  • 1.
    איזה אפס חרטטן
    סתם רמאי ונוכל 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על נבואות הזעם של האידיוט הפרסי לא מדברים,הא?
    סגור