מינויים

אלו המינויים החדשים בבית החולים רפאל בתחומי התשתיות והתקשורת

מינויים חדשים בבית החולים רפאל. חיים איסוביץ ינהל את מערך התשתיות, קרן פרידמן תנהל את מערך השיווק והתקשורת
מערכת ice |  1
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
קרן פרידמן (46) מונתה למנהלת מערך השיווק של בית החולים רפאל. במסגרת תפקידה תשמש פרידמן כחברת הנהלת בית החולים ותנהל את מערך השיווק והתקשורת החיצוני והפנימי של בית החולים.
פרידמן החלה את דרכה המקצועית בחברת ישראכרט ומילאה בה שורת תפקידים בהם: מנהלת מועדונים עסקיים ואסטרטגיים במערך ההנפקה, ניהול מדור שיווק הבנקים באגף השיווק.
במהלך עבודתה בחברה הובילה בין היתר את הקמת ISRACARDDTOP, ניהול תיק כרטיסי הרכש של אלפי חברות פרטיות וממשלתיות, ניהול מועדוני הלקוחות לרבות: לשכת עורכי הדין ויועצי המס, הוט מועדון ההנדסאים והטכנאים, לשכת רואי החשבון, מכבי שפע ועוד.
חיים איסוביץ (55) מונה למנהל פעילות התשתיות של בית החולים רפאל. במסגרת תפקידו ישמש כחבר הנהלה. לאיסוביץ ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים ובתפקידו האחרון ניהל את חב' הניהול של פרויקט מידטאון ת"א , פרויקט המשלב עירוב שימושים לצד ניהול פעילות נוספת בפרויקט של עיריית ת"א ומלון בוטיק אשר נבנה בימים אלו בפרויקט. קודם לכן, שימש כמנהל בכיר במטה חברת נכסי אריאל, בין תפקידיו בחברה, ניהל את חטיבת מגורי היוקרה.
בית החולים רפאל, הוקם לפני כשנה בלב ליבו המתפתח של אזור פארק עתידים בת"א. בית החולים המשתרע על פני  כ-15 אלף מ"ר, הוא בית החולים הפרטי הראשון שהוקם בארץ, אשר ייתן מענה למטופלים המתגוררים מגדרה עד חדרה.
רון משה, מנהל בית חולים רפאל: "אני מברך על הצטרפותם של קרן פרידמן וחיים איסוביץ למערך הניהולי של בית החולים. אני בטוח שהם יתרמו מניסיונם לשיפור מערך השיווק והתשתיות של בית החולים ומאחל להם הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיים איסוביץ׳ הוא כישלון ניהולי מהדהד.
    איציק אברג׳יל 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שווה את השכר אותו הוא מקבל .
    סגור