מינויים

תום חיימוב בג'וב חדש, זו החברה שייעץ לה

תום חיימוב נצפה בימים האחרונים במספר פגישות עם הבעלים של קבוצת חכם באחד מבתי המלון בתל אביב. חיימוב יחבור לחברה. זה הג'וב החדש של תום חיימוב
מערכת ice | 
תום חיימוב, יותם בן חמו ושלמה פריינטה (צילום יח"צ)
בזמן שחברה שלו נמצאת בלב סערה תקשורתית לאחר ריאיון שסיפקה לאתר "מאקו", דייר האח הגדול לשעבר והפאנליסט בתוכניות הבוקר של רשת 13, עו"ד תום חיימוב עם הבעלים של קבוצת חכם, יותם בן חמו ושלמה פריאנטה בהוטל מונטיפיורי.
מקורבים מספרים כי חיימוב החליט לבסוף לחבור לקבוצת חכם,  שרכשה לאחרונה 3000 מ"ר מסחרי בתל אביב בשווי של כ-87 מיליון שקלים. משרדו של עו"ד תום חיימוב ינהל את הצד המשפטי של התקשרויות קבוצת חכם עם משקיעים.
כזכור, קבוצת חכם השלימה בימים האחרונים רכישה של למעלה מקומה וחצי במגדל SKY TOWER במתחם חסן עראפה (יצחק שדה). סה"כ נרכשו במגדל כ 3000 מ"ר ממספר בעלים פרטיים ברמת מעטפת. מגדל SKY TOWER הוקם במסגרת של קבוצת רכישה ועומד לקבל טופס 4 בעוד כחודש. בימים הקרובים קבוצת חכם תחתום על חוזה עם בעלים נוספים לרכישת 1000 מ"ר נוספים בבניין.
לדברי יותם בן חמו, מנכ"ל משותף בחכם, "בתקופת הקורונה בזמן שהמשקיעים ברחו מתחום המשרדים אנחנו הגדלנו את ההשקעה בתחום המשרדים בת"א והנדלן מניב. כשאנחנו מנתחים את שוק הנדלן אנחנו לוקחים בחשבון את שוק המגורים, משרדים, מסחר, מלונות פארקים ושרותי קהילה לתושבים רק כך אפשר להבין את הפוטנציאל בשוק המשרדים שלדעתי עדין בחסר. גם בגלל פערי המחירים בשוק המגורים והמשרדים וגם בעקבות ההאצה הטכנולוגית, חברות יוניקורן, הנפקות של חברות ישראליות בוול סטריט הביקוש של חברות אלו גדל במתחמים אלו במרדף אחרי כוח עבודה איכותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה