מינויים

מיקי לוי הכריע: זה קצין הכנסת הבא

ניצב יוסף גריף אשר סיים השבוע 42 שנות שירות במשמר הכנסת, מתוכן 12 שנים כקצין הכנסת. מיקי לוי הודיעה הבוקר על המועמד המוביל להחליפו בתפקיד
מערכת ice |  1
מיקי לוי (צילום אתר הכנסת)

יו״ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי הודיע היום (שני), כי בכוונתו להביא לאישורה של ועדת הכנסת את החלטתו למינות לתפקיד קצין הכנסת את יובל חן, המשמש כיום כראש אגף הביטחון של משרד הביטחון וסגן ראש המלמ״ב לשעבר, לקצין הכנסת החדש. 

הבחירה בחן נעשתה לראשונה בתולדות הכנסת, לאחר הליך מיון מקצועי בסיועה של ועדה ציבורית מייעצת בה כיהנו האלוף במיל' דורון אלמוג, ניצב בדימוס גילה גזיאל וסא״ל במילר צור קרן, תובא לאישורה של ועדת הכנסת כבר ביום רביעי הקרוב. יובל חן יחליף בתפקידו את ניצב יוסף גריף אשר מסיים בימים אלו 42 שנות שירות במשמר הכנסת, מתוכן 12 שנים כקצין הראשון של הכנסת.
יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב על המינוי הצפוי ואמר, "מדובר בבחירה ראויה ובהליך מקצועי וסדור שנעשה לאחד התפקידים הרגישים והמשמעותיים במשכן. אתגרי הבטחון והאבטחה המשתנים שבפניהם ניצבת הכנסת חייבו בחירת קצין בעל נסיון מבצעי וניהולי עשיר שיוכל להצעיד את היחידה לעידן הבא. אני מודה לחברי ועדת האיתור על העבודה המקצועית שעשו ומאחל הצלחה רבה ליובל חן בתפקידו. בהזדמנות הזו אני מבקש להודות מקרב לב לניצב גריף על שנות שירותו במשכן".
יובל חן המכהן בימים אלו כראש אגף הביטחון במשרד הביטחון, הנו בעל ניסיון עשיר בניהול מבצעי של יחידות ביטחון ואבטחה גדולות בארץ ובחו״ל, מילא בעברו מספר תפקידי מפתח משמעותיים בתחום הביטחון והאבטחה במשרד הביטחון, ביניהם, סגן ראש המלמ״ב וראש יחידת המטה, ראש היחידה לאבטחה פיזית ועוד.

יובל חן, המועמד לתפקיד קצין הכנסת

חן יחליף בתפקידו את ניצב יוסף גריף אשר סיים השבוע 42 שנות שירות במשמר הכנסת, מתוכן 12 שנים כקצין הכנסת. עם סיום כהונתו הודה גריף באגרת מיוחדת ששלח לכלל עובדי הכנסת על העבודה המשותפת והדגיש כי : "משמר הכנסת עבר עם השנים תהליכים מורכבים שכללו התפתחות משמעותית בכל המישורים הביטחוניים והאבטחתיים הן באיכות וכמות המשימות שהוטלו עליו והן בשיפור האמצעים הטכנולוגיים והמענה המבצעי המוכח. כמי שהייתה לו הזכות לעמוד בראש המשמר ולפקד עליו בשנים אלו, אני חש גאווה רבה נוכח ההישגים ומאחל הצלחה רבה למפקד המשמר הבא".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו מועומדים ראויים יותר ממנו
    535 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלא מפרסמים את שמות המועמדים הסופיים. ככה מתנהלת כנסת ללא שקיפות.
    סגור