מינויים

מו"ל גלובס תוקפת את זמן ישראל: "תחקירים מפוקפקים"

אלונה בר און יצאה נגד הגינויים למינוי של ליסה פרץ שפוטרה מ'הארץ', לתפקיד חדש בעיתון שלה: "מכירה את שיטות העבודה של ״התחקירנים״ מניסיון אישי"
מערכת ice |  3
אלונה בר און (צילום יחצ, ויקיפדיה, מערכת אייס)
לאחר הודעת המינוי של ליסה פרץ בעיתון 'גלובס', שזכתה לשורה של נאצות נגד נעמה סיקולר על ההחלטה למנות את העיתונאית הוותיקה שפוטרה מ'הארץ', המו"ל אלונה בר און יצאה נגד המקטרגים וכן נגד זמן ישראל שהוציאו את התחקיר נגד פרץ לאוויר.
לאחר שצייצן בשם תאמר עאמר כתב: "‏‎‎‎אלונה, מה הקשר תרבות ביטול? אם העדויות כנגד האישה הזו הן נכונות, זה לא קשור לתרבות ביטול אלא קשור למוסר אנושי פשוט. אם היית מעסיקה ימנית קיצונית אף אחד לא היה פוצה פה, אבל כשמעסיקים אנשים שלכאורה התעמרו בעובדים, זה סימן שאלה".
 
בר און השיבה על כך ותקפה את זמן ישראל שפרסמו את התחקיר: "‏‎‎‎תאמר יקר,״אם העדויות נכונות״? אני לא מקבלת את שיטת התחקירים המפוקפקים האלה (מכירה את שיטות העבודה של ״התחקירנים״ מניסיון אישי) על תחומים אפורים מאד שבעקבותיהם אנשים מאבדים פרנסה. בעיניי, מוסר אנושי פשוט זה גם לראות את זה".
עוד הוסיפה: "‏‎‎‎אם הייתי מעסיקה ימנית קיצונית אף אחד לא היה פוצה פה??? על טורים שכתב גיל ברינגר (!) בגלובס רעדו פה אמות הסיפים ושרה בממשלה הנוכחית ביטלה מנוי בגלל זה, רק כדי לא לקרוא אותו. אנחנו כנראה לא רואים את אותה מציאות של סתימת פיות".
 
"‏‎‎‎בנוסף, גלובס הוא למיטב ידיעתי הארגון הפרטי היחיד שאימץ ויישם (!) את החוק למניעת התעמרות בעבודה כבר לפני 4 שנים, כולל השקעת כספים בנושא, מינוי ממונים ועוד. אני מכירה את ליסה הרבה מאד שנים, מכירה את גלובס ואת הניהול שלו ולא דואגת מהנושא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם אי פעם חשבתי על מנוי אז עכשיו אין מצב.בושה (ל"ת)
    תומר 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    אני מקבל תחושה שיש פה גוף 'תקשורת' חדש בשם גלובס 14
    איצ'ה גלברד 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    9 2
    זה רק אני?
    סגור
  • 1.
    "תחקירים מפוקפקים"? נראה לי שתביעת הדיבה בדרך
    יצחק רביב 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    13 2
    "התחקירים המפוקפקים האלה" היו מספיק איכותיים עבור 'הארץ' כדי להעיף את המתעמרת על טיל (והם ממש לא רצו לעשות זאת בתחילת הפרשה - זוכרת?). האם את סבורה שכל המתלוננים הם שקרנים? מעלילנים? תופרי תיקים? כל עוד את לא מציגה ראיות חותכות להאשמה החמורה שלך, את מסתכנת בתביעת דיבה חמורה.
    סגור