מינויים

מהפכה בנתיבי איילון: המנכ"לית החדשה שהגיעה ממשרד הביטחון

מינוי חדש בנתיבי איילון, אחרי מינויה של מקסין פסברג ליושבת הראש, הדירקטוריון הודיע על בחירתה של תא"ל (במיל') אורלי שטרן לתפקיד המנכ"לית. השרה מיכאלי: "צפויים לאורלי אתגרים רבים בתחומי הטכנולוגיה ויצירת תשתית הסעת המונים איכותית"
מערכת ice |  2
אורלי שטרן, מנכ"לית נתיבי איילון (צילום באדיבות נתיבי איילון)
דירקטוריון חברת נתיבי איילון הודיע היום (רביעי) על בחירתה של תא"ל (מיל') אורלי שטרן לתפקיד מנכ"לית החברה. שטרן נבחרה לתפקיד מתוך מועמדים ראויים רבים ובתום הליך תחרותי, מקצועי, יסודי וממוקד.
שטרן מילאה שורה ארוכה של תפקידים בצה"ל ובמשרד הביטחון. עד 2017 עמדה שטרן בראש מערך הבינוי בצה"ל ושימשה סגנית ראש אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון. במסגרת תפקידיה במערכת הביטחון ובצבא, היא תכננה וניהלה פרויקטים בהיקף של מיליארדי שקלים והובילה וניהלה באופן ישיר על יחידות מטה בצה"ל. הליך המינוי הפורמלי של שטרן יושלם לאחר אישור הוועדה למינויים ממשלתיים וחתימת שרי התחבורה והאוצר.
 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי מסרה: "מברכת את חברת נתיבי איילון ואת היו"ר מקסין פסברג על בחירה מצוינת ומקצועית. צפויים לאורלי אתגרים רבים בתחומי הטכנולוגיה ויצירת תשתית הסעת המונים איכותית שתוביל את ישראל לקדמת הבמה בתחום התחבורה הציבורית ובתחום התחבורה בכלל". 
יו"ר נתיבי איילון, מקסין פסברג הוסיפה: "לשמחתנו יכולנו לבחור את הטובה ביותר מבין הרבה טובות וטובים שהגישו מועמדותם לתפקיד. אורלי מביאה עמה ניסיון רב שנים בניהול תהליכים מורכבים בעולם התשתיות, ובעיקר ניסיון רב בניהול אנשים במסגרות שונות. כולנו בנתיבי איילון מאחלים לה בהצלחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם יור וגם מנכל?! (ל"ת)
    J 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד דוגמה לאינפלציה בדרגות בכירות
    מנחם 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשם מה מנהל פרויקטי בינוי מגיע בצה"ל לדרגת תת אלוף עם פנסיה תקציבית בעלות עשרות מליוני שקלים? מי שיש לו שכל מעביר את מרכז חייו לארץ אחרת כדי לא לממן את האצולה הבטחונית שמוצצת לנו לנו את ההכנסה הפנויה לטובת פנסיות ותנאי שכר מטורפים.
    סגור