מינויים

חדשות 13 הכריעו: זה יו"ר הדירקטוריון החדש בחברה

חברת חדשות 13 מודיעה על מינוי היו"ר החדש של החברה אחרי הפרישה של היו"ר הקודמת, אורה לביא-שטיינר מהתפקיד. היו"ר הנכנס נמנה בין נציגי הציבור בדירקטוריון החברה
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך)
חברת חדשות 13 הודיעה לפני שעה קלה על מינויו של אייל דה פאו ליו"ר דירקטוריון החברה. לפי הדיווח, דה פאו נבחר היום  פה אחד על ידי דירקטוריון חדשות 13 לתפקיד יו"ר חברת החדשות. היו"ר הנכנס הוא הוא איש ניהול רב ניסיון וכן פעיל ציבור ותיק. הוא בעל תואר ראשון ושני במשפטים, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן. 
המינוי מגיעה אחרי מספר חודשים בהם דירקטוריון חברת החדשות התנהל בהרכב חסר אחרי הפרישה של אורה לביא-שטיינר. 
דירקטוריון החברה מורכב מנציגי מניות ונציגי ציבור ביחס של שישה נציגי מניות וארבעה נציגי ציבור שנבחרים לדירקטוריון על ידי הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו. דה פאו מונה במאי האחרון לצד שני נציגי ציבור נוספים בהם אברהם נתן - נציב שירות המדינה לשעבר, יו"ר קשת וחבר מרכז ליכוד, יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לשעברו. דה פאו עצמו מגיע אחרי ששימש כחבר מועצת הרשות.
דה פאו שימש בעבר כסמנכ"ל מקרקעין בחברת נמלי ישראל; מנכ"ל פרוסיד (קרן הון סיכון), ומשמש כיועץ לגופים עסקיים וציבוריים בארץ ובחו"ל, וכן כדירקטור במספר חברות. 
הדירקטוריון הנכנס משמש כחבר הנהלת המועצה האזורית חבל מודיעין וכיו"ר ועדת החינוך שלה. בנוסף הוא מתנדב בגופים רבים מזה שנים ארוכות, ביניהם במגן דוד אדום. דה פאו כיהן כחבר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה, כאמור, ורדיו וכיו"ר ועדת הכספים שלה בין השנים 2010-2015. 
אייל דה פאו: "ראשית, אני מבקש להודות לחבריי לדירקטוריון על האמון שנתנו בי. אני מצפה לעבוד עימם ועם מנכ"ל והנהלת חברת החדשות בשיתוף פעולה מלא ופורה. אנו מאמינים כי החברה מצויה בידיים טובות, ושעובדיה רתומים להמשך הצלחתה; יחד, בע"ה ובעבודה משותפת, נכבוש פסגות נוספות ונמשיך להביא מוצרי אקטואליה ראויים ומכובדים לקהל הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה